کد خبر: ۴۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - 03 August 2015
داشتن یک لوگوی اختصاصی برای هر کسب و کاری بسیار فراتر از آن چیزی است که یک مدیر می تواند تصور کند و سعی در ایجاد تنوع در محصولات نمی تواند جای آن را پر کند.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمدزایی)؛ بیشتر مردم تصور می کنند برای موفقیت کسب و کار خود لزوما نیازی به یک لوگوی اختصاصی ندارند و یا حتی کاری بسیار ساده است که خود نیز می توانند آن را طراحی کنند. اما در حقیقت داشتن یک لوگوی اختصاصی برای هر کسب و کاری بسیار فراتر از آن چیزی است که یک مدیر می تواند تصور کند و سعی در ایجاد تنوع در محصولات نمی تواند جای آن را پر کند. حتی اگر برای طراحی وب سایت کسب و کارتان بسیار زحمت بکشید و لوگوی خود را نداشته باشد باز هم ناقص خواهد بود. کارت ویزیت شما هر چند هم طراحی زیبا و جالبی داشته باشد بدون لوگو نمی تواند کسب و کار شما را به مردم معرفی نماید.

یک سرویس طراحی لوگو تمام آن چیزی است که بدان نیاز دارید تا به عموم مردم معرفی شوید. در ادامه به ارائه دلایلی می پردازیم که اهمیت انجام یک طراحی خاص و اختصاصی را برای شما روشن خواهد نمود.

مهم تر از همه آن که یک لوگو با طراحی خلاقانه کسب و کار شما را در میان ما بقی رقیبان پیشتاز می سازد. در دنیای کسب و کار شما تنها نیستید به این معنا که رقیبانی دارید و این رقبا برای به دست آوردن مشتریان شما در تلاش اند. در نتیجه اگر برای این موضوع ارزش قائل نشوید به زودی طیف وسیعی از متقاضیان را به راحتی از دست می دهید. این لوگو به شما این امکان را می دهد تا در میان جمع بدرخشید و رقبا را حذف کنید، این تاثیر به خاطر احساسی است که در مرتبه ی اول در ذهن مخاطب ایجاد می شود و هر چه این احساس قوی تر باشد، برد بیشتری همراه شما خواهد بود.

نکته ی دوم. زمانی که برندی را با لوگوی خاص می بینید در همان برخورد اول می توانید نظر دهید که این لوگو توسط یک متخصص طراحی شده و یا یک فرد آماتور. یک لوگوی خوب باید بتواند مسیر کسب و کار را مشخص کند و یا هدف آن را القا نماید و این همان چیزی است که بر کسب و کار شما تاثیری جدی دارد. پس به خاطر داشته باشد تنها یک طراحی کافی نیست و از فردی زبده کمک بگیرید.

نکته ی دیگری که این نیز بسیار مهم است حضور لوگوی شرکت شما در وب سایت ها، نامه ها، کارت های شرکت، بروشور ها، هدایای شرکت، لباس کارمندان و هر جای عمومی دیگری که تصور کنید است و در واقع روح کسب و کار شما را تشکیل می دهد. از این رو انتخاب نشانی مناسب برای کار خود شما را جاودانه خواهد ساخت، اتفاقی که هم اکنون در مورد بسیاری از برند های مشهور جهان شاهد آن هستیم.

در مجموع انتخاب یک سرویس طراحی لوگو مناسب به شما کمک می کند تا سرآمد باشید و اطمینان داشته باشید که لوگو و در ادامه ی آن سرویس های کسب و کار شما توسط بررسی های مشتریان برگزیده خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: