کد خبر: ۴۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - 02 August 2015
مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم از واریز سود 24.05 درصدی سال 1393 به حساب اندوخته بیمه گزاران عمر و سرمایه گذاری این شرکت خبر داد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛مدیر بیمه های عمر و زندگی  بیمه معلم از واریز سود 24.05 درصدی سال 1393 به حساب اندوخته بیمه گزاران عمر و سرمایه گذاری این شرکت خبر داد.

سعید گیوه چی با بیان این که این عدد نسبت به نرخ 18 درصدی سود قطعی قرارداد شده 6.05 درصد بیشتر است، گفت: بیمه معلم بیمه گزاران عمر و سرمایه گزاری را شریک شرکت در توسعه و رسیدن به اهدافش می داند و حتی به نوعی آنها را سهامدار شرکت می خواند.

وی  ادامه داد: بیمه معلم نسبت به بیمه گزاران خود و به خصوص بیمه گزاران عمر و سرمایه گذاری بسیار وفادار است و واریز سود 24.05 درصدی سال گذشته همین را حکایت می کند.
به گفته گیوه چی بر اساس قانون شرکت بیمه باید حداقل 85 درصد سود حاصل از سرمایه گذاری حق بیمه های عمر را به حساب مشتریان واریز کند، اما بیمه معلم برای اثبات حسن نیت خود 100 درصد این رقم را واریز کرد .

  سعید گیوه چی مدیر بیمه های عمر و زندگی  بیمه معلم با تاکید بر این که اغلب بیمه گزارانی که از این شرکت بیمه عمر خریداری کرده اند خوش حساب هستند  و به موقع حق بیمه خود را پرداخت می کنند، اظهار کرد: پاسخ اعتماد مشتریان به شرکت، چیزی جز واریز کامل سود نمی توانست باشد.

صد هزارمین بیمه نامه عمر بیمه معلم در آستانه صدور
مدیر بیمه های عمر و زندگی  بیمه معلم با اشاره به استقبال خوب مردم از بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری این شرکت، از صدور 100 هزارمین بیمه نامه عمر این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه معلم، سعید گیوه چی گفت: خوشبختانه شرکت در آستانه صدور این بیمه نامه است و برای خریدار آن تسهیلات ویژه ای در نظر خواهد گرفت.

به گفته وی  صدور 100 هزارمین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری نقطه عطفی در این بخش فعالیت های شرکت است و اعتماد مشتریان را به شرکت دو چندان می کند.

سعید گیوه چی در ادامه از بررسی طرح دیگری برای ارائه تسهیلات به همه بیمه گزاران عمر و سرمایه گذاری شرکت خبر داد و گفت: در این طرح برای مشتریان  خوش حساب شرکت که حق بیمه خود را به موقع پرداخت می کنند و دست کم دو سال از صدور بیمه نامه آنها می گذرد، کارت اعتباری صادر می شود.

گیوه چی ادامه داد: با این کارت اعتباری مشتریان می توانند تا 90 درصد اندوخته خود را خرید کرده و پس از مدتی که مشخص خواهد شد، به صورت اقساطی رقم دریافتی را بازگردانند.
مدیر بیمه های عمر و زندگی  بیمه معلم با بیان این که در مدت استفاده از این اعتبار تمام تعهدات شرکت پابرجا خواهد بود، اعلام کرد که جزئیات جدید از این طرح به زودی منتشر خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: