کد خبر: ۴۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - 01 August 2015
به دنبال اجرای طرح بیمه سپرده‌گذاران بانک‌پاسارگاد، شرکت بیمه پاسارگاد در قبال پوشش بیمه تکمیلی حادثه دو تن از سپرده گذاران بانک پاسارگاد، غرامت فوت بیمه تکمیلی را به بازماندگان ایشان پرداخت کرد.
به دنبال اجرای طرح بیمه سپرده‌گذاران بانک‌پاسارگاد، شرکت بیمه پاسارگاد در قبال پوشش بیمه تکمیلی حادثه دو تن از سپرده گذاران بانک پاسارگاد، غرامت فوت بیمه تکمیلی را به بازماندگان ایشان پرداخت کرد.

بانک‌پاسارگاد ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیه سپرده‌گذاران خود، با انگیزۀ پشتیبانی و حمایت از مشتریان خود و تحقق شعار " مشتری ذات بانک است " با همکاری شرکت بیمه پاسارگاد ، بسته بیمه‌ای جامعی را متناسب با مبلغ و مدت سپرده آنان ارایه می‌کند. در این طرح ، کلیه سپرده‌گذاران حقیقی که دارای سپرده بلند‌مدت بیش از یک سال باشند، تحت پوشش بیمه تکمیلی حادثه و فوت ناشی از غیر حادثه قرار دارند. این بیمه‌نامه سپرده گذارانی را که سن آن‌ها کمتر از 75 سال باشد، معادل مبلغ سپرده خود تا یک میلیارد ریال تحت پوشش خطر فوت قرار می‌دهد.

بر اساس این خبر، پیش از این نیز شرکت بیمه پاسارگاد خدمات ممتاز دیگری را به سپرده‌گذاران با هزینه بانک‌پاسارگاد ارایه داده‌است. بیمه حادثه در طول شبانه‌روز و در کلیه نقاط جهان به میزان مبلغ سپرده، پرداخت خسارت حداکثر تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای فوت ناشی از حادثه، بیمه هزینه‌های درمان بستری بیمارستانی ناشی از حادثه به میزان 10 درصد مبلغ سپرده، پرداخت خسارت حداکثر تا 150میلیون ریال، بیمه آتش سوزی منزل مسکونی سپرده‌گذاران به میزان یک سوم مبلغ سپرده در روز قبل از حادثه، پرداخت خسارت تا سقف 500 میلیون ریال و تخفیف ویژه بیمه بدنه اتومبیل سپرده‌گذاران از جمله امتیازاتی است که به تمامی سپردهگذاران با هر نوع سپرده و موجودی ارایه شده‌است.

همچنین پوشش بیمه هزینه‌های بیمارستانی (شامل هزینه‌های بستری شدن در بیمارستان و اعمال جراحی) پرداخت خسارت از مبلغ 20 میلیون ریال تا 400 میلیون ریال برای سپرده‌گذاران حقیقی دارای سپرده بلند مدت متناسب با مبلغ سپرده ارایه می‌شود.

گفتنی است سپرده‌گذاران به منظور اطلاع و آگاهی از کیفیت پوشش‌های بیمه‌ای، می‌توانند با مراجعه به شعبه‌های افتتاح‌کننده سپرده خود، گواهی بیمه دریافت کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سوالات هم‌میهنان گرامی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: