کد خبر: ۴۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - 24 July 2015
این گزارش می افزاید که در این مراسم، همچنین پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی برای چهارمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران قرائت شد. دکتر آپنیل دیوالتر در پیام خود از تلاش روابط عمومی های ایران برای رسیدن به سرآمدی تقدیر کرده و بر لزوم توجه به فرهنگ و سیستم های اقتصادی، سیاسی و رسانه ای دراین راستا تأکید کرده است.
در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، بانک انصار با دریافت تندیس زرین سرآمدی به دلیل تعهد و طی مسیر سرآمدی براساس مدل تخصصی شده EFQM و کسب حداقل 723 امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان، باردیگر در میان روابط عمومی های کشور سرآمد شد.

 درچهارمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که در کتابخانه ملی برگزار شد و مدیران روابط عمومی نهادهای مختلف و جمعی از اساتید حوزه ارتباطات حضور داشتند، دکتر شکری نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی طی سخنانی بر کیفی سازی فعالیت های روابط عمومی از طریق ارتقاء دانش روابط عمومی و پیاده سازی مدل ای اف کیو ام EFQM که در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرارگرفته است، تأکید کرد.

این گزارش می افزاید که در این مراسم، همچنین پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی برای چهارمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران قرائت شد. دکتر آپنیل دیوالتر در پیام خود از تلاش روابط عمومی های ایران برای رسیدن به سرآمدی تقدیر کرده و بر لزوم توجه به فرهنگ و سیستم های اقتصادی، سیاسی و رسانه ای دراین راستا تأکید کرده است.

براساس این گزارش، در مراسم مذکور بیانیه داوران و ممیزان که در آن بر لزوم نهادینه سازی شاخص های مدل ای اف کیو ام تأکید شده است، قرائت شد و سپس آقای هوشمند سفیدی دبیر چهارمین آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی در ایران، گفت و شنود برای حل مسائل از طریق تعامل و به اتکای تاکتیک برد - برد و متقاعد سازی را اصلی ترین شیوه رسیدن به اهداف روابط عمومی دانست.

دکتر محمدمهدی فرقانی رئیس دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی نیز یکی از سخنرانان این مراسم بود و طی سخنانی به چالش های روابط عمومی اشاره کرد و توانایی تعامل با رسانه ها را یکی از ویژگی های ضروری مدیران ارشد کشور دانست که روابط عمومی ها باید زمینه های آن را فراهم کنند.

شایان ذکر است که روابط عمومی بانک انصار طی سال گذشته براساس رهنمودهای مدیرعامل محترم بانک انصار وتحت مدیریت  دکتر خالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات از طریق تعامل با موسسات روابط عمومی و بکارگیری از استادان دانشگاه و نیز مشورت با ممیزان مربوطه، اقدامات لازم را برای نیل به سرآمدی صورت داده و با تأیید داوران و ممیزان چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی موفق به کسب امتیازات لازم در این زمینه شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: