کد خبر: ۴۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۴ - 21 July 2015
اولین مجتمع حمل ونقل بین المللی و خدمات کانتینری شمال‌ غرب کشور در استان زنجان با تامین مالی بانک توسعه صادرات تجهیز شد.
اولین مجتمع حمل ونقل بین المللی و خدمات کانتینری شمال‌ غرب کشور در استان زنجان با تامین مالی بانک توسعه صادرات تجهیز شد.

 بخشي از تسهيلات اعطايي  به شركت ياد شده از سوي شعبه اين بانك در استان زنجان جهت خريد 10 دستگاه كشنده هاي سقف بلند – دنده اتومات به همراه تريلرهاي مربوطه به مبلغ 40 ميليارد ريال پرداخت شده است. 

براساس اين گزارش، بامشاركت بانك توسعه صادرات و تامين تجهيزات و ماشين آلات مذكور زمينه اشتغال مستقيم 32 نفر را فراهم شده و امكان اشتغال غير مستقيم براي 20 نفر ايجاد خواهد شد.

اين گزارش مي‌افزايد: حجم قابل توجهی از واردات و صادرات اروپا از طریق زمینی از استان زنجان عبور می‌‎کند و اين منطقه در مسير واردات و صادرات کشور قرار گرفته است لذا اين مجتمع آماده حمل و نقل هر نوع كالا به سراسر جهان به صورت زميني و تركيبي است.

مجتمع مذكور با توجه به موقعيت مناسب از مهمترين مراكز خدمت رساني در حمل ونقل بين المللي، گمرك و خدمات كانتينري براي تمام فعالان اقتصادي و صادركنندگان خواهد بود.

گفتني است اولین مجتمع حمل و نقل بین‌المللی و ترمینال کانتینری منطقه شمالغرب کشور  در سال ۱۳۸۸ در سه کیلومتری آزادراه زنجان- قزوین کلنگ‌زنی شد، پروژه‌ای که به نام طلایه‌داران غدیر زنگان لقب گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: