کد خبر: ۴۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۴ - 20 July 2015
به عنوان یک مدیر، کسب و کار هر کس رنگ و بویی از ارزش های شخصی و دیدگاه وی را خواهد داشت. هر چه که این دیدگاه ها قوی تر باشد، کسب و کار نیز مستحکم تر و به هدف اصلی خود که کسب درآمد بیشتر است نزدیک تر می شود.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمدزایی)؛ به عنوان یک مدیر، کسب و کار هر کس رنگ و بویی از ارزش های شخصی و دیدگاه وی را خواهد داشت. هر چه که این دیدگاه ها قوی تر باشد، کسب و کار نیز مستحکم تر و به هدف اصلی خود که کسب درآمد بیشتر است نزدیک تر می شود. اما چیزی که بیشتر از همه این درآمد بالا تر را تضمین می کند، توانایی کسب مشتریان دائمی و ایده آل است. این کلید است که نه تنها کسب و کار را  ارتقا می بخشد بلکه شما را برای یک زندگی رویای آماده می کند! از این رو چندین راه موثر برای دست یابی به رنج وسیعی از مشتریان وجود دارد که به ارائه آن ها می پردازیم.

آمار ها و بررسی ها نشان داده اند بالای 50 درصد از مشتریان غیر فعال و سابق در صورتی که از طرف شرکت مورد اعتمادشان با آن ها ارتباط برقرار شود، باز خواهند گشت. آیا بازگشت 5 مشتری از هر 10 مشتری سابق عالی نخواهد بود؟! این مشتریان یک ویژگی بسیار خوب دارند و آن هم اینکه این افراد با مزیت های کسب و کار شما آشنا هستند و به آن اعتماد دارند. تنها کافی است تا آن ها را به استفاده مجدد از خدمات خود تشویق کنید. بدین ترتیب درآمد خود را افزایش خواهید داد.

نشستن پشت میز مدیریت کسب و کارتان و آرزو برای رسیدن مشتریان بیشتر باعث جذب مشتری نمی شود، وارد اجتماع شوید و خود دست به عمل بزنید! محل اجتماع مشتریان مرتبط با کسب و کار خود را شناسایی کرده و به سراغ آن ها بروید و یا از یک متخصص بازار یابی کمک بگیرید. با دادن آگاهی از کسب و کار خود به این مشتریان خواهید توانست گروه های بزرگی از ارباب رجوع را به سمت خود جذب کنید که این امر نیز به طور قوی به افزایش سطح درآمد شما منجر خواهد شد. در این زمینه می توانید حتی از رسانه های جمعی کمک بگیرید، روزنامه، تبلیغات و حتی شبکه جهانی اینترنت!

راه کار سوم راه کاری متضاد با رفتن به جامعه و یافتن مشتری است! بله ترتیب نمایشگاهی را بدهید که در آن کسب و کار شما به خوبی معرفی می شود سپس فراخوان داده و بدین ترتیب مشتری را به محل خود خواهید آورد! حتی اگر محل کارتان مناسب نیست می توانید یک فضای باز را اجاره کنید و نمایشاه خود را بر پا کنید. این روش ها به هدف نهایی کسب و کار شما را نزدیک خواهند کرد به علاوه این که هزینه کمی را بر شما تحمیل خواهند نمود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: