کد خبر: ۴۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۴ - 17 July 2015
گروه دیگر از افرادی كه به نوعی بانك خود را وامدار آن ها می داند، سهامداران بانك هستند كه حمایت خود را از بانك دریغ نكرده اند. البته بانك نیز همواره سعی كرده تا جایی كه مقدور بوده، حمایت خود را از سهامداران دریغ نكند.
اوایل هفته پایانی ماه مبارك رمضان افطاری كاركنان بانك كارآفرین با حضور اعضای مدیرعامل، هیئت مدیره و جمعی از كاركنان شعب و ستادی بانك در سالن هتل استقلال برگزار شد.

 مهندس آیت اللهی، مدیرعامل بانك كارآفرین در مراسم افطاری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات كاركنان با اشاره به رقابت بسیار سخت در نظام بانكی كشور گفت: امروز فضای بسیار سخت و بعضاً ناعادلانه ای بر فضای بانكی كشور حاكم است. موسسات مالی و اعتباری با عملكرد غیر قانونی خود فضای ناعادلانه ای را برای بانك های قانونی كشور فراهم كرده اند اما با این اوصاف امید است با اتكا بر توانایی ها و خلاقیت های كاركنان بانك كارآفرین  بتوان بر این مشكلات فایق آمد.

وی افزود: گروه دیگر از افرادی كه به نوعی بانك خود را وامدار آن ها می داند، سهامداران بانك هستند كه حمایت خود را از بانك دریغ نكرده اند. البته بانك نیز همواره سعی كرده تا جایی كه مقدور بوده، حمایت خود را از سهامداران دریغ نكند. 

مدیرعامل بانك در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش مشتریان خاطرنشان كرد: مجموعه بانك كارآفرین همواره مشتریان بانك را ولی نعمت خود می دانند. از نظر ما صاحبان اصلی بانك مشتریان ما هستند كه همواره و در هر شرایطی با بانك همراه و همگام بوده اند. خوشبختانه امروز بانك كارآفرین از منظر شاخص «مشتری مداری» تبدیل به برند در نظام بانكی كشور شده است و جوایز دریافتی این بانك در طی سال های اخیر از نظر این شاخصه، گواهی بر این امر است.

آیت اللهی اضافه كرد: مشتری مداری از اولویت های بانك كارآفرین بوده و خواهد بود. مجموعه بانك می بایست سعی كند با تلفیق متعادل و مناسب میان سه حلقه كاركنان، سهامداران و مشتریان بانك و برقراری پیوند و ارتباطی تنگاتنگ میان آن ها منافع آن ها را به بهترین وجه تأمین كند. 

مدیرعامل بانك كارآفرین در ادامه با اشاره به برنامه های در دست اجرای بانك گفت: توسعه شعب از اولویت بانك در سال جاری خواهد بود. همچنین از اولویت های دیگر بانك گسترش و توسعه بانكداری الكترونیك و شاخصه های مربوط به آن است. دنیا به شدت در حال توسعه و دگرگونی است، بالطبع نهادی یا بانكی در آینده موفق خواهد بود كه بتواند خود را بهتر با این دگرگونی ها هماهنگ سازد. بنابراین مجهز شدن به ابزار ها و تكنولوژی های روز دنیا می تواند ما را در مواجه بهتر با این تغییرات سریع تر مهیا سازد.  

مهندس آیت اللهی در پایان ابراز امیدواری كرد كه با داشتن مشتریانی ارزنده، سهامدارانی صبور و ارزشمند و كاركنانی پرتلاش و خلاق بانك بتواند با سرعتی هر چه بیشتر در راستای اهداف تعیین شده در سالجاری قدم بردارد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: