کد خبر: ۴۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۴ - 15 July 2015
در اختیار داشتن پشتوانه ای مناسب و با ثبات برای یک کسب و کار به منزله ی قلب تپنده ی آن خواهد بود. به عنوان مدیری کارآزموده انتخاب نمونه ای از یک پشتوانه درست همان چیزی خواهد بود که کسب و کار شما را به مرحله ای بالا تر می برد.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمد زایی در اختیار داشتن پشتوانه ای مناسب و با ثبات برای یک کسب و کار به منزله ی قلب تپنده ی آن خواهد بود. به عنوان مدیری کارآزموده انتخاب نمونه ای از یک پشتوانه درست همان چیزی خواهد بود که کسب و کار شما را به مرحله ای بالا تر می برد. این انتخاب همچنین می تواند به نظم و نظام کامل در فرآیند پیشرفت شما منجر شود. اما طبق چه فاکتور هایی می توان یک پشتوانه مناسب برای موفقیت یک کسب و کار انتخاب کرد؟ اکنون به توضیح این فاکتور ها خواهیم پرداخت.

پشتوانه ای مناسب برای یک کسب و کار بایستی از موادی مستحکم ساخته شده باشد. قطعا یک پشتوانه ی ضعیف و گذرا نمی تواند کسب و کار را در برابر سیل عظیمی از حوادث و مشکلات حمایت کند. پشتوانه ای را انتخاب کنید که بالاترین مقاومت را در شرایط احتمالی داشته باشد، ضمن آن که مستحکم است انعطاف کافی را نیز داشته باشد. درست مانند قلعه ای کاه گلی و قلعه ای آهنی خواهد بود هر دو نقش استحکامات را دارند اما قطعا قلعه ی آهنی است که مقامت کافی را خواهد داشت پس از پشتوانه های مالی ضعیف و شکننده دوری کنید این امر امری تدریجی است و به مرور زمان سعی در تقویت هر چه بیشتر آن داشته باشید.

این پشتوانه ی مناسب بایستی به گونه ای برنامه ریزی شود تا جای کوچکترین دسترسی برای افرادی غیر از مدیر را از بین ببرد. شما تنها فردی خواهید بود که باید از تمامی جوانب آن آگاهی داشته باشید. پس آن را در یک بانک مناسب ذخیره کنید و اجازه دسترسی را از بین ببرید. در انتخاب بانک نیز احتیاط لازم را منظور کنید و بانکی با سابقه انتخاب کنید.

توجه به این نکته امری بسیار ضروری خواهد بود: پس از قرار دادن پشتوانه ی خود در بانکی مناسب، هر گاه که توانستید میزانی را به سرمایه اصلی اضافه کنید. این امر طی زمان منجر به محکم شدن پایه های کسب و کار شما خواهد شد. سود حاصل از قرار گرفتن پشتوانه در بانک را نیز تا حدی برای توسعه ی کسب و کار خود و ما بقی را نیز مجددا به صورت ذخیره استفاده کنید. زمانی که پشتوانه را با این روش افزون کردید می توانید مقداری از آن را در زمینه سود آور دیگری به چرخه ی کار بیندازید.

تداوم این کار هم سبب می شود کسب و کار توسعه پیدا کرده و به مراحل بالاتر برود و هم همواره مبلغی با ارزش افزوده در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: