کد خبر: ۴۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۴ - 13 July 2015
در سه ماهة نخست سال‌جاری ٤ طرح صنعتی با استفاده از تسهیلات بانك صنعت و معدن به بهره‌برداری رسیده و وارد چرخة اقتصادی كشور شدند.

 در ماه‌های یاد شده فاز ٢ شركت فومن‌شیمی‌گستر درگیلان، نگین‌زره‌پارس در قزوین، الماس‌پلیمرسینا درهمدان و صدرا‌الكترومهبد در قم با بهره‌مندی از تسهیلات این بانك به بهره‌برداری رسیده‌اند. با افتتاح فاز ٢ شركت فومن‌شیمی‌گستر كه ٥ میلیارد ریال تسهیلات از بانك صنعت و معدن دریافت كرده است برای ٤٧ نفر و با بهره‌برداری از شركت نگین‌زره‌پارس كه از حدود ١٥ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ٥/١ میلیون یورو تسهیلات ارزی این بانك استفاده كرده است برای ٦٤ نفر امكان اشتغال ایجاد شده است.

شركت الماس پلیمرسینا با ١٣ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ٦/١ میلیون یورو تسهیلات ارزی و شركت صدراالكترومهبد نیز با ٢٠ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و حدود ١٥ میلیون یورو تسهیلات ارزی به ترتیب برای ٥١ و ٧٤ نفر امكان اشتغال ایجاد كرده‌اند. گفتنی است شركت فومن‌شیمی‌گستر، آسفالت و ایزولاسیون و نگین‌زره‌پارس، رنگ و پودر روی تولید می‌كند و شركت‌های الماس ‌پلیمر ‌سینا و صدراالكترومهبد به ترتیب در زمینه تولید شیلنگ سه لایه پلی ‌آمید‌خودرو و سود سوزآور مایع فعالیت می‌كنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: