کد خبر: ۴۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۴ - 12 July 2015
رئيس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالياتی کشور گفت: دريافت نام کاربری و رمز عبور سامانه الکترونيکی مالياتی از طريق پيامک و بدون انتظار پست امکان‌پذير شد.

رئيس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالياتی کشور گفت: دريافت نام کاربری و رمز عبور سامانه الکترونيکی مالياتی از طريق پيامک و بدون انتظار پست امکان‌پذير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ نادر آريا با بيان اين که سازمان امور مالياتی کشور در پی حذف تعاملات حضوری با موديان و جايگزينی تعاملات الکترونيکی است، افزود: تاکنون هشت فرآيند الکترونيکی از طريق پايگاه اينترنتی عمليات الکترونيکی موديان مالياتی، اجرايی گرديده است.

 وی با بيان اينکه موديان محترم جهت برخورداری از خدمات الکترونيکی مالياتی مکلف به تکميل فرآيند ثبت نام الکترونيکی و دريافت نام کاربری و رمز عبور می‎باشند، اظهار داشت: تاکنون اين فرآيند صرفا از طريق پست برای موديان ارسال می‌گرديد.

رئيس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالياتی کشور، تصريح کرد: سازمان امور مالياتی کشور اين امکان را فراهم کرده است که از اين پس آن دسته از موديان که به هر دليلی نام کاربری و رمز عبور را دريافت نکرده‌اند، می‌توانند از طريق پيامک اقدام به دريافت آن نمايند.

 وی ادامه داد: موديانی که با وجود تکميل فرآيند پيش‌ثبت‌نام و اعتبارسنجی مربوطه تاکنون پاکت حاوی نام کاربری و رمز عبور خود را دريافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به قسمت پيش‌ثبت‌نام شماره اقتصادی، در بخش «ثبت نام الکترونيکی (شماره اقتصادی)» به نشانی WWW.TAX.GOV.IR، با تکميل فرم مربوطه و همچنين ارائه نسخه الکترونيکی اسکن شده قبض تلفن و يا تاييديه نشانی اداره پست، اطلاعات کاربری مذکور را از طريق پيامک دريافت کنند.

 آريا خاطرنشان‌کرد: آن دسته از موديانی که نام کاربری را قبلا دريافت و بهره‌برداری نموده ولی آن‌ را فراموش کرده‌اند نيز می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت نام الکترونيکی سامانه مذکور، با تکميل فرم مربوطه اطلاعات کاربری را مجددا از طريق پيامک دريافت کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: