کد خبر: ۴۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۴ - 12 July 2015
وی افزود: دفاع از حقوق سازمان تأمین اجتماعی در مرجع دادگستری و مبارزه با مفاسد اقتصادی، پاسخ گویی به استعلامات حقوقی، تشکیل شورای حقوقی و بررسی و اظهار نظر در خصوص پیش نویس ها، دستورالعمل ها و دستورات اداری از لحاظ انطباق با قوانین و مقررات جاری از عملکردهای معاونت حقوقی و امور مجلس بوده است.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛  معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی عملکرد این معاونت را به مناسبت هفته تأمین اجتماعی در سال 93 اعلام کرد.


 عبدالرحمن تاج الدین با بیان این مطلب، افزود: در سال گذشته تعامل بین دیوان عدالت اداری و سازمان تأمین اجتماعی به گونه ای بود که تأمین اجتماعی رتبه برتر تعامل با دیوان را در بین 64 دستگاه اجرایی کشور بدست آورد که ارسال به موقع لوایح، حضور در شعب دیوان، اجرای احکام دیوان، کیفیت لوایح دفاعیه و کاهش دعاوی معیارهای انتخاب دستگاه برتر توسط دیوان عدالت اداری بوده است.

وی افزود: دفاع از حقوق سازمان تأمین اجتماعی در مرجع دادگستری و مبارزه با مفاسد اقتصادی، پاسخ گویی به استعلامات حقوقی، تشکیل شورای حقوقی و بررسی و اظهار نظر در خصوص پیش نویس ها، دستورالعمل ها و دستورات اداری از لحاظ انطباق با قوانین و مقررات جاری از عملکردهای معاونت حقوقی و امور مجلس بوده است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: تعامل با نهادهای حاکمیتی (دولت و مجلس)در راستای بهبود نگرش و تأثیرگذاری در روند تصویب و ابلاغ لوایح و طرح های مرتبط با سازمان و 36 بار حضور مدیر عامل سازمان در صحن علنی و کمیسیون های مجلس شورای اسلامی از ابتدای دولت یازدهم و در راستای اهداف و برنامه ریزی های کلان تأمین اجتماعی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه معاونان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی 114 بار در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور یافته اند، تصریح کرد: 419 جلسه دیدار مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده است که این جلسات به منظور تسریع در رسیدگی به درخواست های نمایندگان مجلس و موکلان آنان و مسائل مربوط با تأمین اجتماعی در حوزه های انتخابیه آنها برگزار شده است.

تاج الدین گفت: از آغاز دولت یازدهم به بیش از 243 هزار مکاتبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داه شده است و پاسخ مربوط علاوه بر نمایندگان برای کمیسیون های تخصصی نیز ارسال شده است.

وی افزود: 119 تذکر و 133سوال نمایندگان توسط معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی پاسخ داده شده است .

وی دفاع از حقوق سازمان تأمین اجتماعی در مراجع دادگستری و مبارزه با مفاسد اقتصادی، وصول مطالبات را نیز از عملکردهای معاونت حقوقی و امور مجلس برشمرد.

وی افزود: به روز رسانی بانک قوانین و مقررات مرتبط تأمین اجتماعی و ایجاد قابلیت دسترسی به آن برای کارکنان صف و ستاد و تهیه مجموعه قوانین و مقررات تأمین اجتماعی و آراء هیأت عمومی دیوان عدالت اداری نیز توسط معاونت حقوقی و امور مجلس انجام شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: