کد خبر: ۴۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۴ - 10 July 2015
آتیه این کودکان از طریق همین حمایت ها به یاری خداوند متعال ،آتیه ای روشن و موفق خواهد بود که به حمد الهی مسئولان بانک حکمت ایرانیان همانطور که انتظار میرود در طی این مدت همگام با سازمان بهزیستی در این راه خیر قدم های مثبتی را برداشته اند که بطور قطع و یقین ثمره و برکت آنرا در روند حرکتی خود خواهند دید.
همزمان با فرا رسیدن شبهای قدر و ادامه مسیر سبز رویکرد اجتماعی بانک حکمت ایرانیان که با اجرای طرح رویای کودکان آسمانی حکمت تبلور یافته مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان به همراه جمعی معاونین و مدیران ارشد این بانک با حضور در شیر خوارگاه رقیه از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند و با مسئولان این شیرخوارگاه در خصوص انجام حمایت های لازم به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
در این بازدید  حجت الاسلام و المسلمین عبد الرحیم شهسواری  قائم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان بانک حکمت ایرانیان عنوان کرد : همیاری، همدلی و توجه ویژه شما به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست کاری خدایی و دارای ارزشهای والای انسانی و معنوی است این حرکت شما امری خداپسندانه است که نشان از روحیه انسان دوستانه بانک حکمت ایرانیان دارد.

آتیه این کودکان از طریق همین  حمایت ها به یاری خداوند متعال ،آتیه ای روشن و موفق خواهد بود که به حمد الهی مسئولان بانک  حکمت ایرانیان  همانطور که انتظار میرود  در طی این مدت همگام با سازمان بهزیستی در این راه خیر قدم های مثبتی را برداشته اند که بطور قطع و یقین ثمره و برکت آنرا در روند حرکتی خود خواهند دید.

در ادامه مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان ،دکتر عسکرزاده ضمن قدر دانی از  از تلاش های  شبانه روزی مددکاران، مربیان و کارکنان این شیرخوارگاه با  هیات همراه خود در جمع صمیمی کودکان این مرکز  حاضر شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: