کد خبر: ۴۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۴ - 08 July 2015
کارشناسان بیمه ایران استان اصفهان درسال 93 به سه میلیون و146 هزار و 945 فقره پرونده خسارتی رسیدگی کردند.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ کارشناسان بیمه ایران استان اصفهان درسال 93 به سه میلیون و146 هزار و 945 فقره پرونده خسارتی رسیدگی کردند.

این مجموعه بابت این تعداد فقره پرونده خسارتی سه هزار و132 میلیون و 622 هزار و172 میلیارد ریال به زیان دیدگان و ذینفعان خود خسارت پرداخت کرده است. براساس این گزارش این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازرشد 28 درصدی برخوردار بوده است.

همچنین مجموعه بیمه ایران درسال 93 بیش از 600 هزار فقره بیمه نامه دراستان اصفهان صادر کرده است که نسبت به سال پیش از آن شش درصد درتعداد و 32 درصد در حق بیمه تولیدی رشد را نشان می دهد و پس از استان های تهران وخراسان رضوی رتبه سوم دراین شاخص به این استان تعلق گرفته است.

این گزارش می افزاید : با اعمال مدیریت بهینه ریسک در سال 93 ضریب خسارت دررشته های آتش سوزی ، مهندسی ، مسوولیت ، درمان و شخص ثالث کاهش یافته و منجر به کاهش ضریب ساده خسارت کل استان از 66 درصد به 64 درصد گردیده است.

 افزون براین،تعداد 22 فقره پرونده مربوط به 41 نفر زیان دیده بیمه توسعه دراین استان رسیدگی و مبلغ 400ر955ر670ر26 ریال دیه به زیان دیدگان و وراث این پرونده ها پرداخت و مقصران حوادث رانندگی این پرونده ها از زندان آزاد شدند.

شعبه بیمه ایران دراستان اصفهان در سال 1316 و تنها دوسال پس از تاسیس بیمه ایران در تهران راه اندازی گردید و هم اکنون به غیر از مجتمع امور بیمه ایی استان اصفهان سه شعبه زاینده رود ، امام خمینی و صفه در این کلان شهر فعالیت دارند.

همچنین با توجه به وسعت و بزرگی استان اصفهان ودردست رس بودن خدمات بیمه ای به بیمه گذاران 11 شعبه مستقل دیگر در شهرستانهای کاشان ، شهرضا ، زرین شهر ، خمینی شهر ، نجف آباد ، شاهین شهر ، گلپایگان ، خوانسار ، میمه ، نائین و نطنزراه اندازی و به بیمه گذاران و زیان دیدگان خدمات بیمه ای عرضه می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: