کد خبر: ۴۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۴ - 07 July 2015
با وجود مقاله های بسیاری در زمینه ی رسیدن به خلاقیت و ابتکار در کسب و کار، همچنان مدیران زیادی دچار چالش های متعدد هستند. این قبیل توصیه ها برای پرورش خلاقیت در قالب های متفاوتی استفاده شده است مانند چگونگی رسیدن به ایده های جدید و برتر، چگونگی اجرای این ایده ها به گونه ای خلاقانه و همینطور چگونگی ایجاد یک کسب و کار قوی و مطمئن با بهره گیری از همین ابزار ها.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمدزایی)؛ با وجود مقاله های بسیاری در زمینه ی رسیدن به خلاقیت و ابتکار در کسب و کار، همچنان مدیران زیادی دچار چالش های متعدد هستند. این قبیل توصیه ها برای پرورش خلاقیت در قالب های متفاوتی استفاده شده است مانند چگونگی رسیدن به ایده های جدید و برتر، چگونگی اجرای این ایده ها به گونه ای خلاقانه و همینطور چگونگی ایجاد یک کسب و کار قوی و مطمئن با بهره گیری از همین ابزار ها.

اما در شرایط واقعی یک کسب و کار زمانی می تواند به خلاقیت فکر کند که پایه گذاری های اولیه برای موفقیت را انجام داده باشد، قطعا کسب و کاری که مشتریانی راضی را در کارنامه ی خود نداشته باشد هنوز برای رسیدن به خلاقیت راهی طولانی پیش رو خواهد داشت. در نهایت اضافه نمودن چاشنی خلاقیت به کسب و کار سبب می شود جهتی مناسب به شغل شما داده شود و ظرفیت های شما برای دست یابی به موفقیت روز به روز افزون تر شود. رشدی که به همراه خلاقیت و ابتکار بروز می کند، فرصت های جدیدی نیز پیش روی شما قرار می دهد که می توانید از آن ها برای موفقیت خود استفاده کنید.

هر استراتژی که برای اجرای خلاقیت ها استفاده خواهید کرد در نهایت به قوانینی تبدیل خواهند شد که فرهنگ تازه ای به کسب و کارتان می بخشند. در نتیجه به ذهن خود اجازه دهید تا تمام توانایی اش را به کار گیرد و از هر نکته ی کوچکی و هر چند ساده برای رشد هر چه تمام تر کسب و کار شما بهره ببرد. در واقع باید به ذهن خود اجازه پرواز بدهید، روی اهداف بزرگ تمرکز کنید و از شکست ها درس بگیرید. افرادی که خلاقیت در کارشان موج میزند، افرادی هستند که دائم در حال آموختن اند و هیچ گاه متوقف نمی شوند. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که باید از کجا شروع کنید تا به یک کسب و کار خلاق دست یابید؟ مهم ترین و نخستین گام نو آوری در حیطه ی نیاز های مشتریان خواهد بود. این بدین معنا است که پازل توجه به نیاز های مشتریان و انتظارات آن ها از شما، فقط و فقط با استفاده از خلاقیت تکمیل می شود.

به یاد داشته باشید برای رسیدن به یک خلاقیت کاربردی اول از همه باید پایه های کسب و کار خود را محکم نموده و در درجه دوم به ذهن خود تنفس دهید، شرایط رشد و پرورش ایده های خلاق را به وجود آورده و استمرار بورزید. شکست به معنای اتمام همه چیز نیست بلکه شروعی دوباره خواهد بود و اما این بار با ایده ها و انگیزه ای قوی تر!

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: