کد خبر: ۴۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۴ تير ۱۳۹۴ - 05 July 2015
با هدف ارتقاء سطح استاندارد رسیدگی به پرونده دعاوی و تسریع در پاسخگویی ها، سامانه جامع مدیریت دعاوی بانک رفاه استقرار یافت و به بهره برداری رسید.

با هدف ارتقاء سطح استاندارد رسیدگی به پرونده دعاوی و تسریع در پاسخگویی ها، سامانه جامع مدیریت دعاوی بانک رفاه استقرار یافت و به بهره برداری رسید.

 هدف از استقرار و راه اندازی این سامانه رسیدگی سریع و ساماندهی و انتظام پرونده های ارجاعی به اداره دعاوی این بانک بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: