کد خبر: ۴۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۴ - 01 July 2015
بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران كتاب "برنامه اجرايي اقتصاد مقاومتي صنعت بيمه و بيمه مركزي" را منتشر كرد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛  بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران كتاب "برنامه اجرايي اقتصاد مقاومتي صنعت بيمه و بيمه مركزي" را منتشر كرد.

اين كتاب شامل دو فصل است كه در فصل اول به اهداف و اقدامات راهبردي و عملياتي بيمه مركزي در راستاي اولويت هاي راهبردي وزارت امور اقتصادي و دارايي و در فصل دوم به برنامه اجرايي و عملياتي اقتصاد مقاومتي صنعت بيمه و بيمه مركزي متناظر با سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي پرداخته شده است.

محمد ابراهيم امين رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در پيشگفتار اين كتاب آورده است "صنعت بيمه سعي كرده است در عرصه هاي مختلف اجتماعي و اقتصادي همواره نقش خود را بدرستي ايفا كند و در سال هاي اخير نيز با ابلاغ سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري و متعاقب آن ابلاغ برنامه اجرايي اقتصاد مقاومتي وزارت امور اقتصادي و دارايي، بيمه مركزي عزم خود را بر تحقق منويات مقام معظم رهبري و اعتلاي كشور جزم و برنامه هاي خود و صنعت بيمه را بر اساس برنامه هاي راهبردي وزارت امور اقتصادي و دارايي تنظيم كرد. 

اهداف و اقدامات مندرج در سند راهبردي بيمه مركزي در راستاي اجراي سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي بازنگري و در قالب اهداف راهبردي صنعت بيمه و بيمه مركزي تنظيم گرديد كه نتيجه آن در قالب مجموعه حاضر مستند و منتشر شده است".

اين كتاب به همت معاونت طرح و توسعه بيمه مركزي تهيه و توسط اداره كل روابط عمومي امور بين الملل منتشر شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: