کد خبر: ۴۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۴ - 28 June 2015
در دیدار مدیرعامل بانک ملت و رییس جمعیت هلال احمر توافق شد: تدوین تفاهمنامه همه جانبه بین بانک ملت و هلال احمر تا پایان ماه مبارک رمضان
 مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت در دیدار با رییس جمعیت هلال‌احمر بر تدوین تفاهم‌نامه‌ای روزآمد، کارآمد و عملیاتی از سوی تیم کارشناسی متبحر با حضور نمایندگان طرفین و اجرایی شدن آن تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان با هدف گسترش همکاری‌ها تاکید کردند.
 
 علی رستگار مدیرعامل بانک ملت در دیدار با دکتر سید امیرمحسن ضیایی رییس جمعیت هلال احمر کشور با آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: بانک ملت از ابتدا همکاری‌ و ارتباط مستحکمی با جمعیت هلال‌احمر داشته و با وجود این که در مقطعی کوتاه این ارتباط کمرنگ شده است، اما بر آن هستیم تا همکاری‌ها از سطح خوب و مناسبی برخوردار شود.

وی افزود: با توجه به حضور دکتر ضیایی به عنوان رییس جمعیت هلال‌احمر، پیگیری‌های مستمری برای  تقویت ارتباطات و همکاری‌های دوجانبه و تمدید تفاهم‌نامه همکاری انجام شد.

رستگار با اشاره به این نکته که هم‌اکنون بانک ملت به عنوان یکی از موفق‌ترین بانک های کشور در حال فعالیت است، یادآور شد: این بانک  به عنوان یکی از برترین بانک‌های کشور، از منابع بسیار خوبی برخوردار بوده و در بسیاری از پروژه‌های اقتصادی کشور نیز ایفای نقش موثری دارد و به سبب همین فعالیت‌های گسترده، در بسیاری از حوزه‌های بانکداری، مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

وی با اعلام آمادگی برای تمدید تفاهم‌نامه با جمعیت هلال‌احمر، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های بسیار خوب و مناسبی در بانک ملت برای ارائه خدمت ارزنده و مناسب به مردم وجود دارد و لذا در زمینه همکاری با هلال‌احمر هم اگر تا کنون نقصانی در ارائه خدمات وجود داشته است رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: به منظور تمدید و عملیاتی شدن هرچه سریع‌تر تفاهم‌نامه میان هلال‌احمر و بانک ملت از امروز دستور اداری صادر خواهد شد تا این مهم تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان نهایی شود.
دکتر سید امیرمحسن ضیایی، رییس جمعیت هلال‌احمر هم در سخنانی با اشاره به این نکته که بانک ملت، از بانک‌های بسیار خوشنام، معتبر و دارای امکانات بسیار مناسب است، اظهار داشت: در دنیای کنونی بانکداری، با توجه به تسهیلات و امکانات متنوعی که بانک‌ها برای مخاطبان خود فراهم کرده‌اند، فضای رقابتی گسترده‌ای شکل گرفته است، بنابراین در این فضا هر اندازه بانک‌ها پیشنهادات و گزینه‌های خدماتی بیشتری را برای مخاطبان خود فراهم و هزینه کمتری دریافت کنند، شانس بیشتری برای جذب مشتریان خواهند داشت.

رییس جمعیت هلال‌احمر  با یادآوری این که این جمعیت، مجموعه‌ای عام‌المنفعه و با ماموریت‌های مختلف است، گفت: این جمعیت در سه حوزه نیروی انسانی، تجهیزات و گسترش فعالیت خود در سراسر کشور، ماموریت اساسی دارد و هم‌اکنون در  ۳۱ استان کشور و ۳۵۰ شعبه شهرستانی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به این که جمعیت هلال‌احمر علاوه بر جوانان، داوطلبان و امدادگران داوطلب خود، ۹ هزار پرسنل و حقوق‌بگیر دارد، افزود: به علاوه جمعیت هلال‌احمر شرکت‌های وابسته‌ای دارد که دو شرکت مادر تخصصی زیر پوشش آن است و در این زمینه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر وظیفه اصلی ساخت تجهیزات پزشکی، تولید و واردات دارو و توزیع آن در سطح کشور را بر عهده دارد.
دکتر ضیایی گفت: هلال احمر در ۲۰ کشور دنیا ۳۰ مرکز درمانی فعال داشته و در بخشی دیگر خریدهای بین‌المللی انجام می‌دهد و طبیعی است موضوعات بسیاری در وظایف گسترده هلال‌احمر وجود دارد که بانک ملت در بسیاری از آنها می‌تواند همکار خوبی برای جمعیت باشد.

رییس جمعیت هلال‌احمر به برنامه‌ها و موضوعات متعدد حمایتی و فرهنگی این جمعیت اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم بانک ملت به لحاظ اعتبار و خوشنامی در برنامه‌های حمایتی و فرهنگی جمعیت هم حضور موثری داشته باشد و این مهم در تفاهم‌نامه نهایی نیز آورده شود.
مهدی علیپور، خزانه‌دار کل و ذیحساب جمعیت هلال‌احمر هم در این دیدار با اشاره به این که همکاری جمعیت با بانک ملت از سال ۸۱، آغاز شده است، از شعب همکار بانک ملت با جمعیت هلال‌احمر قدردانی کرد.

وی گفت: جمعیت هلال‌احمر بانک ملت را بزرگ‌ترین شریک کاری خود ‌می‌داند و با توجه به ضرورت اهمیت برخورداری پرسنل خود از تسهیلات بانکی، تقاضا داریم تا در بخشی از سپرده‌های جمعیت، در ازای دریافت سود کمتر، تسهیلات بیشتر و با کارمزد کمتر از سوی بانک ملت برای کارمندان جمعیت فراهم شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: