کد خبر: ۴۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۴ - 27 June 2015
مدیر عامل بیمه دانا؛
در این مراسم که اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ستادی حضور داشتند، دکتر صادق با اشاره به نرخ شکنی های موجود در بازار کنونی، خواستار توجه و پیگیری جدی تر نسبت به وصول مطالبات معوق و افزایش انسجام و همگرایی بین همکاران شرکت شد و تأکید کرد: برای موفقیت بیشتر در صنعت بیمه باید از این پس، بحث تمدید قراردادها و بیمه نامه ها و حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با جدیت بیشتری پیگیری شود .
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا خواستار توجه بیشتر به بحث افزایش سرمایه و توانگری مالی این شرکت شد .

 دکتر بیژن صادق که در مراسم معارفه و پاسداشت معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت و مدیر دفتر تحقیقات و مطالعات بیمه ای سخن می گفت، افزود: صورت های مالی شرکت آماده شده و ما همچنان رتبه سوم را در صنعت بیمه حفظ کردیم، اما با توجه به شرایط کنونی بازار و تأکید مسوولان نظارتی صنعت بیمه بر افزایش سرمایه شرکت های  بیمه، وصول مطالبات و تقویت توانگری مالی آنها، نیاز به ساماندهی بیشتری در این زمینه داریم و موظف هستیم از این پس در جهت محورهای مورد اشاره حرکت کرده و به آنها توجه بیشتری داشته باشیم .

در این مراسم که اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ستادی حضور داشتند، دکتر صادق با اشاره به نرخ شکنی های موجود در بازار کنونی، خواستار توجه و پیگیری جدی تر نسبت به وصول مطالبات معوق و افزایش انسجام و همگرایی بین همکاران شرکت شد و تأکید کرد: برای موفقیت بیشتر در صنعت بیمه باید از این پس، بحث تمدید قراردادها و بیمه نامه ها و حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با جدیت بیشتری پیگیری شود .

وی با تأکید بر رعایت حفظ منافع شرکت، خواستار ارائه اطلاعات شفاف و صحیح به بیرون از سازمان شد و ابراز امیدواری کرد: با تقویت همکاری ها و همدلی همکاران، حرکت روبه جلو مجموعه بیش از گذشته با قدرت ادامه یابد .

دکتر صادق خطاب به مدیران شرکت با تاکید بر اخلاق مداری و حفظ رعایت شئونات اخلاق حرفه ای و بیمه گری تصریح کرد: بیمه دانا طی ماه های گذشته سعی کرده که اصول اخلاق حرفه ای و بیمه گری را رعایت کند و انتظار دارد سایر همکاران صنعت نیز بر توافقاتی که در جلسات عمومی بین شرکت ها حاصل می شود، پایبند باشند چرا که زیر پا گذاشتن اصول اخلاق حرفه ای بیمه گری ذهنیت های منفی از صنعت بیمه در ذهن آحاد جامعه ایجاد می کند که در بلند مدت زیان های غیر قابل جبرانی را بر بازار بیمه تحمیل خواهد کرد .

وی اضافه کرد: رعایت اصول اخلاق حرفه ای توسط بیمه گران انرژی مثبتی را به آحاد جامعه و مشتریان منتقل می کند که این امر به خوشنامی صنعت بیمه منجر می شود .

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به تجربیات سعیدیان راد معاون جدید بیمه های اموال و مسئولیت ابراز امیدواری کرد: با حضور وی، مدیران فنی اموال و مسئولیت بتوانند نهایت بهره را ببرند تا بر اساس برنامه هایی که در پیش داریم، موفق عمل کنیم .

در این نشست دکتر رضا جعفری، رئیس هیأت مدیره نیز طی سخنانی با اشاره به شرایط کنونی بازار و ضرورت وصول مطالبات معوق و تقویت نقدینگی شرکت، خواستار ارائه اطلاعات شفاف، دقیق و صحیح به هیأت مدیره برای انجام تصمیم گیری شد و افزود: در این شرایط که برخی از شرکت های بیمه با نرخ شکنی های بی رویه، بازار را دچار آشفتگی کردند، ضرورت دارد ریسک هایی را قبول کنیم که نسبت خسارت آن قابل توجیه باشد و منافع سهامداران را تهدید نکند .

وی، مسئولیت پذیری مدیران ارشد شرکت را موجب حفظ منافع همه کارکنان و سهامداران شرکت دانست و با تأکید بر ضرورت تقویت توانگری مالی مجموعه گفت: بحث تقویت نقدینگی از طریق افزایش سرمایه در دستور کار هیأت مدیره قرار دارد  که با توجه به این امر، از معاونت جدید بیمه های اموال و مسئولیت انتظار داریم به مباحثی همچون مدیریت بهینه مطالبات، تعریف استانداردهای فروش نسیه، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات صنعت بیمه، جلوگیری از نرخ شکنی های رایج در بازار، رعایت مصوبات هیأت مدیره به ویژه حدود اختیارات ، رسیدگی به موقع به پروندهای خسارت ، پذیرش ریسک به میزان توانگری مالی و رعایت استانداردهای فروش اعتباری بیش از گذشته توجه کنند .

رئیس هیات مدیره همچنین با اشاره به معارفه مدیر جدید دفتر تحقیقات و مطالعات بیمه ای و به منظور تقویت این مدیریت، خواستار ایجاد اتاق فکر، توسعه تحقیقات و مطالعات ، تحقیق درباره یافتن نقاط ضعف و چالش های پیش روی شرکت از طریق تجزیه و تحلیل ادواری عملکرد شرکت و ارائه راهکار مناسب برای رفع آنها، خلق محصولات جدید بیمه ای، حضور فعال در همایش های داخلی و بین المللی و بازنگری و باز طراحی در آیین نامه ها و بخشنامه های داخلی شرکت شد .
بر اساس این گزارش، سیاوش سعیدیان راد معاون جدید بیمه های اموال و مسئولیت نیز در این مراسم، بیمه گذاران و مشتریان و جلب رضایت آنان را سرمایه اصلی شرکت دانست و خواستار ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به آنها شد .

وی شبکه فروش را سنگر اصلی مجموعه ذکر کرد و با تأکید بر ضرورت حفظ احترام و تکریم آنها، تقویت زیر ساخت های فناوری اطلاعات را گام مهمی در موفقیت شرکت دانست و افزود: بخش فنی هر مجموعه بدون شک مهمترین بخش عملیاتی هر مجموعه ای  محسوب می گردد، زیرا تولید حق بیمه و فروش بیمه نامه ها و وصول حق بیمه در این حوزه انجام می شود که ضرورت دارد این بخش هم بیش از گذشته تقویت شود .

شایان ذکر است: در این مراسم سیاوش سعیدیان راد به عنوان سرپرست معاونت فنی بیمه های اموال و مسئولیت و هادی احمدی به عنوان سرپرست مدیریت دفتر تحقیقات و مطالعات بیمه ای  معرفی شدند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: