کد خبر: ۴۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۴ - 23 June 2015
بدنبال وقوع حادثه آتش سوزی درکارخانه نساجی کاشمر کارشناسان فنی این مجموعه به منظوربرآورد میزان خسارت به این واحد تولیدی اعزام و بررسی های کارشناسی را آغاز کردند.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ بیمه ایران خسارت آتش سوزی کارخانه نساجی کاشمر را پرداخت کرد.

 بدنبال وقوع حادثه آتش سوزی درکارخانه نساجی کاشمر کارشناسان فنی این مجموعه به منظوربرآورد میزان خسارت به این واحد تولیدی اعزام و بررسی های کارشناسی را آغاز کردند.

پس از پایان بررسی های اولیه خسارت وارده به این واحد هشت میلیارد و 265 میلیون و 310 هزار ریال تعیین و این مبلغ به بیمه گذار پرداخت شد.

مدیر کل بیمه ایران استان خراسان رضوی هنگام پرداخت این خسارت با ابراز خرسندی از اعتماد و اطمینان مردم به ویژه صاحبان سرمایه،کالا و خدمات به بیمه ایران گفت: نقش اصلی شرکت های بیمه ای دراقتصاد کشور تامین امنیت و آرامش و حمایت از حوزه های مختلف اقتصادی و تولیدی در جبران زیان های ناشی از حوادث احتمالی گوناگون است.

 مهدی شاه قاسمی با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینان در عرصه های مختلف سیاست محوری این مجموعه است،افزود:صاحبان سرمایه،خدمات و کالا بیمه ها را با توجه به شاخص های توانگری فنی، تخصصی و قدرت مالی به عنوان بیمه گر خود انتخاب می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین بیمه گران درانتخاب شرکت های بیمه ای به مدیریت ریسک،پوشش کامل سرمایه ها و جبران خسارات هنگام بروزحوادث می اندیشند و به آن توجه ویژه دارند.

مدیر عامل کارخانه نساجی کاشمر نیز دراین جلسه گفت:این کارخانه نقش مهمی درکارآفرینی و ایجاد اشتغال درمنطقه خراسان رضوی دارد از این رو راه اندازی سریع این واحد پس از وقوع آتش سوزی و برای ما اهمیت زیادی داشت که با مدیریت صحیح دربیمه ایران این مهم محقق شد.

 شهریار رفیعی با ابرازرضایت از عملکرد سریع و به موقع بیمه ایران درپرداخت این خسارت افزود: این واحد تولیدی 17 سال پیش راه اندازی شده و از آن زمان تاکنون بیمه گذار بیمه ایران بوده وهستیم. وی درخاتمه ازارائه خدمات بیمه ای بیمه ایران ابراز رضایت کرد و گفت: درطول این سال ها که بیمه گذار بیمه ایران بوده ایم ازخدمات این مجموعه رضایت داشته وهمچنان این موضوع تداوم دارد.
کارخانه نساجی کاشمر روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه سال جاری دچارآتش سوزی شد و خسارت دید. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: