کد خبر: ۴۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۴ - 22 June 2015
مدیرعامل بیمه آسیا گفت: 11 درصد سرمایه جهان در اختیار بیمه‌گران بیمه‎‌های زندگی است و ما می توانیم با شناخت ظرفیت‌های خالی خود در حوزه بیمه‌های زندگی به توسعه دست پیدا کنیم.

مدیرعامل بیمه آسیا گفت: 11 درصد سرمایه جهان در اختیار بیمه‌گران بیمه‎‌های زندگی است و ما می توانیم با شناخت ظرفیت‌های خالی خود در حوزه بیمه‌های زندگی به توسعه دست پیدا کنیم.

ابراهیم کاردگر در گردهمایی ارائه راهکارهای توسعه فروش بیمه‌های عمر و پس انداز با ارائه تحلیلی کوتاه از استراتژی‌های بیمه آسیا در جذب بازار با بیان اینکه بیمه یک نهاد مالی است، افزود: ما باید با بکارگیری ابزار بیمه های زندگی، واسطه ها را حذف و این سیاست را در بیمه آسیا نهادینه کنیم.

نایب رئیس هیأت مدیره بیمه آسیا با تصریح این موضوع که بازار صنعت بیمه یک بازار رهبری قیمت است نه بازار رقابتی، عامل توسعه صنعت بیمه را دانش بین رشته‌ای برشمرد.

مهدی شریفی، معاون فنی مدیرعامل بیمه آسیا در بیمه های اشخاص و مسئولیت نیز در ابتدای این گردهمایی ضمن معرفی طرح های حامی، مهر آسیا و پوشش تکمیلی هزینه‌های پزشکی به عنوان طرح‌های جدید بیمه‌ای، به تشریح عملکرد بیمه آسیا در ارائه بیمه‌های عمر در سال‌های گذشته پرداخت و نگاه بیمه آسیا را نگاهی تخصصی در این حوزه معرفی کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: