کد خبر: ۴۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۴ - 22 June 2015
بانک پارسیان نیاز به یک سیستم Business Intelligenceدارد، چرا که برند بانک پارسیان برندی بین‌المللی است که می‌خواهد با بانک‌های دنیا رقابت کند و بخش بین‌الملل بانک، بایستی حداکثر تلاش خود را در مسیر بهبود و ارتقاء جایگاه بانک انجام دهد.
مدیرعامل بانک پارسیان در سومین مجمع مدیریت عملکرد حوزه‌های بانک که در خرداد ماه برگزار شد، بر اهمیت نقش مشتری‌مداری و برآورده کردن نیازهای مشتریان تاکید کرد.

پرویزیان در این نشست که با حضور مشاوران، معاونین و مدیران ارشد بانک برگزار شد، تصریح نمود: بانک پارسیان علاوه بر اهمیت به مشتریان خود، باید توجه و نگاه ویژه‌ای هم به مشتریان وفادار و VIPداشته باشد. 

وی با اشاره به عملکرد حوزه بین‌الملل و ارزی بانک وتأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در این حوزه، گفت: بانک پارسیان نیاز به یک سیستم Business Intelligenceدارد، چرا که برند بانک پارسیان برندی بین‌المللی است که می‌خواهد با بانک‌های دنیا رقابت کند و بخش بین‌الملل بانک، بایستی حداکثر تلاش خود را در مسیر بهبود و ارتقاء جایگاه بانک انجام دهد.

مدیرعامل بانک پارسیان دستیابی به اهداف بانک را مستلزم همکاری و همگرایی کلیه همکاران صف و ستادی بانک دانست و خاطرنشان کرد: از تمامی همکاران بانک انتظار دارم که عزم خود را جزم کنند تا شاهد موفقیت در تمامی اهداف خود باشیم. چرا که کسب و کار بانک خدماتی است و کسب و کار خدماتی بنیادش نیروی انسانی است.

 مدیرعامل پارسیان در ادامه گفت: برای دست یافتن به اهداف بانک، توجه به منابع انسانی به عنوان ویترین بانک و مشکلات و خواسته‌های آنان، بسیار مهم است چرا که کارکنان باید انگیزه داشته باشند تا بتوانند با رویی خوش، مشتریان را تکریم کنند. ایشان خاطرنشان کرد: بانک پارسیان با اولویت قرار دادن انگیزه، شادابی، سلامت و صلابت نیروی انسانی خود مطمئناً می‌تواند در تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت موفق‌تر عمل کند.

گفتنی است؛ در جمع‌بندی وضعیت شعب بانک در تحقق اهداف طی سال 93، به ترتیب شعب خیابان آفریقا نبش سپیدار، آبادان، پارک ساعی، ونک، بازار آهن، هروی، کیش، بلوار خزر ساری، قاسم آباد و تهرانسر به عنوان شعب برتر شناسایی شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: