کد خبر: ۴۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - 20 June 2015
از میان ۹ موسسه اعتباری، ۳ موسسه دارای مجوز، ۳ موسسه در حال دریافت مجوز و ۳ موسسه هم مجوز ندارند و در میان شرکت های تعاونی اعتباری ۱۴۵ شرکت با مجوز و ۵۹ شرکت بدون مجوز هستند که اگر اقدام نکنند یا تعلیق و یا با آنها برخورد می شود.

بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری هفته قوه قضائیه با گرامیداشت مقام شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی، این شهید بزرگ را معمار قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: این هفته فرصت خوبی است تا مردم با خدمات دستگاه قضا آشنا شده و قوه قضائیه هم  نقاط ضعف و قوت خود را ببیند.

سخنگوی دستگاه قضا از حضور سرزده مسئولان قضایی به بخشهای قوه قضائیه خبر داد و گفت: معاون اول قوه قضائیه و تمامی روسای دادگستری های کل کشور در نمازجمعه های این هفته با مردم سخن می گویند.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه این نشست بخشی از دستاوردها و فعالیت های قوه قضائیه را اعلام کرد و گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت مدعی العموم مهمترین اقدام دستگاه قضا در سال گذشته بوده است که می توان به حمایت بیشتر از سرمایه گذاری و فعالان اقتصادی همانند رسیدگی به معوقات بانکی اشاره کرد. به عنوان مثال توانستیم ۵۷۵ نفر در لیست معوقات بزرگ بانکی را با همین حمایت ها به ۲۱۷ نفر کاهش دهیم و سازمان ثبت اسناد هم توانسته است ۴ هزار میلیارد تومان از این معوقات را وصول کند.

محسنی اژه ای با اعلام اینکه در کشور ۳۱ بانک دولتی و خصوصی داریم اعلام کرد: از میان ۹ موسسه اعتباری، ۳ موسسه دارای مجوز، ۳ موسسه در حال دریافت مجوز و ۳ موسسه هم مجوز ندارند و در میان شرکت های تعاونی اعتباری ۱۴۵ شرکت با مجوز و ۵۹ شرکت بدون مجوز هستند که اگر اقدام نکنند یا تعلیق و یا با آنها برخورد می شود.

سخنگوی دستگاه قضا با اعلام اینکه ۳۳ شرکت لیزینگ دارای مجوز در کشور داریم، گفت: ۷۴ شرکت در حال دریافت مجوز و ۳۳ شرکت دیگر مجوز ندارند. در این آمارها اعلام شده است که متاسفانه از هزار و ۶۰۰ صرافی کشور تنها ۴۲۸ صرافی مجوز دارند و هزار صرافی بدون مجوز هستند که باید زیر بلیت قانون بیایند که این از مهمترین اهداف ما است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: