کد خبر: ۴۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - 17 June 2015
طی سالیان اخیر شرکت بیمه عمر چین تلاش زیادی کرده تا ایده های نوآورانه در رابطه با ارائه خدمات بیمه عمر و سلامت را در مجموعه خود بکار گیرد و برای این مهم اعتبارات قابل توجهی را نیز اختصاص داده است.
بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(بانک و بیمه)؛ یکی از بزرگترین کمپانی های بیمه ای جهان در اختیار چینی ها قرار دارد. ظاهرا اداره کنندگان این کشور با شناسایی جایگاه صنعت بیمه در رشد و شکوفایی اقتصادی کشورهای موفق، در تلاش هستند تا در آینده معادلات اقتصادی جهان دارای صنعت بیمه ای مستحکم مثال زدنی باشند. شرکت بیمه عمر چین یک هلدینگ چینی است که در زمینه ارائه انواع خدمات بیمه و از جمله بیمه عمر و سلامت فعالیت دارد.
شرکت های موفق جهانی مانند مت لایف از جمله الگوها و زمینه سازهای راه اندازی شرکت بیمه عمر چین محسوب می شود. این کمپانی در سال 2003 راه اندازی شد. دفتر مرکزی آن در پکن پایتخت چین قرار دارد و سهام آن در بورس نیویورک، بورس شانگ های.و بورس اوراق بهادار هنگ کنگ معامله می شود. شرکت بیمه عمر چین جلوتر از نام آوران صنعت بیمه جهان مانند آی ان جی، آلیانتس و آکسا قرار دارد.
شرکت بیمه عمر چین در لیست فوربز جهانی 2000 برای سال 2014 در جایگاه 6 باارزش ترین برندهای جهانی قرار گرفت. براساس گزارش هاس منتشره در سال گذشته میلادی این هلدینگ موفق چینی در سال مالی 2013 درآمدی برابر با 67.9 میلیارد دلار داشته است که میزان سود خالص شرکت در باز رمانی مذکور برابر با 4 میلیارد دلار اعلام شده است.
طی سالیان اخیر شرکت بیمه عمر چین تلاش زیادی کرده تا ایده های نوآورانه در رابطه با ارائه خدمات بیمه عمر و سلامت را در مجموعه خود بکار گیرد و برای این مهم اعتبارات قابل توجهی را نیز اختصاص داده است. البته در سایر حوزه های بیمه نیز خدمات رسانه ای به مشتریان انجام یم شود اما همانطور که از نان این کمپانی مشخص است، تلاش می شود تا بر ارائه خدمات بیمه عمر تمرکز بیشتری داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: