کد خبر: ۴۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - 15 June 2015
مدیر شعبه شهریار بیمه سرمد با بیان این که عوامل بسیاری از جمله متوسط درآمد سرانه و عوامل فرهنگی در ضریب نفوذ بیمه دخیل هستند، تصریح کرد: ضریب نفوذ بیمه در ایران 1/7 درصد است که در مقایسه با ضریب 1/5 در خاورمیانه در سطح مطلوب تری قرار دارد.
مراسم افتتاحیه شعبه شهریار (تبریز) بیمه سرمد روز سه شنبه 94/3/19 برگزار شد.

 این شعبه با حضور آقایان علیرضا هادی مدیر عامل، محمدرضا سرگلزایی معاونت بازاریابی و فروش، رامتین حامی فرد مدیر روابط عمومی و امور مشتریان، مهدی بهجت رییس شعبه و آقای مکرمی، مدیر بانک صادرات استان آذربایجان شرقی به عنوان اولین شعبه بیمه سرمد در شمال غرب کشور کار خود را آغاز کرد.


چتر حمایتی بیمه سرمد برای همکاران بانک صادرات
علی مکرمی با اشاره به آمادگی بانک صادرات برای ارائه خدمات لازم در کنار بیمه سرمد، گفت: چتر حمایتی بیمه سرمد برای همکاران بانک صادرات گسترده خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با همراهی بیمه سرمد انواع خدمات بانکی را در کنار خدمات بیمه‏ ای به مشتریان ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: 114 شعبه بانک صادرات به همراه 14 باجه فعال آن در کنار بیمه سرمد خواهد بود.

توسعه فعالیت‏های بیمه ‏ای با ارائه خدمات متمایز توسط بیمه سرمد
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد، در مراسم افتتاح شعبه شهریار بیمه سرمد به عنوان اولین شعبه بیمه سرمد در شمال غرب کشور، گفت: با همکاری بانک صادرات و بانک شهر به عنوان دو بنگاه اقتصادی خوشنام، با پشتوانه بسیار خوبی وارد بازار بیمه کشور شده‏ ایم و در آینده ای نزدیک شعب این بیمه را در تمام استان‏ها راه اندازی‏ خواهیم کرد.

علیرضا هادی افزود: به لطف سهامداران عمده، جامعه هدف وسیع و ارزشمندی پیش روی بیمه سرمد قرار گرفته که برنامه‏ های خاصی برای دستیابی به این جامعه تدوین گردیده است. 

وی با اشاره به آشنایی و فرهنگ بالای مردم استان آذربایجان شرقی نسبت به بیمه در مقایسه با سایر نقاط کشور، گفت: با توجه به این شرایط کار ما در آذربایجان شرقی سخت تر و مسئولیتمان سنگین تر است و امیدواریم توفیق خدمت شایسته به مردم متدین و خونگرم این خطه را داشته باشیم. 

علیرضا هادی افزود: اگرپوشش‏های بیمه‏ ای به صورت شایسته در جامعه شکل بگیرد، چه بسا دیگر فرد نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد؛ چرا که با توانمندی حرفه‏ای محاسباتی می‏توان به موقع به یاری کسانی که با مشکل مواجه می شوند شتافت و مشکلات اقتصادی را کاهش داد.
وی تاکید کرد: بیمه خریدنی نیست، بلکه باید آن را فروخت و باید به مشتریان بالقوه‏ای که فاقد پوشش های بیمه‏ ای هستند، خدمات مناسب ارائه داد.   

وی فروش بیمه به افراد و اقشار مختلف جامعه را کاری بسیار دشوار عنوان کرد و افزود: تاکنون تجربه ‏ای جدی در این خصوص صورت نگرفته است، اما این مقوله مهم در بیمه سرمد به صورت جدی در حال پیگیری است. 

مدیرعامل بیمه سرمد اظهار کرد: ما در بیمه سرمد به عنوان شرکتی با تیم مدیریتی و کارشناسی جوان و پویا، در پی توسعه فعالیت‏های بیمه‏ ای با ارائه خدمات متمایز در کشور هستیم. 
وی با اشاره به کسب رتبه اول توانگری توسط بیمه سرمد در سال 92، گفت: امیدواریم در بازار بیمه کشور به عنوان بیمه ‏ای که درک مشترکی از مشتریان دارد شناخته شده و سهم خود را در بازار خصوصا در بخش بیمه زندگی افزایش دهیم.

بیمه سرمد آغازگر حرکتی نو در صنعت بیمه 
مدیر شعبه شهریار بیمه سرمد نیز در این مراسم با اشاره به انتخاب نام شهریار برای این شعبه به منظور تجلیل از بزرگواران فرهنگ و ادب خطه آذربایجان، گفت: بیمه سرمد با همکاری بانک صادرات و براساس برنامه ریزی های هدفمند خود، آغازگر حرکتی نو در صنعت بیمه کشور خواهد بود.
مهدی بهجت با تاکید بر این که بیمه به زندگی نظم می‏بخشد و با بیمه می‏توان ناملایمات زندگی مادی را کاهش داد، افزود: با توجه به این که زندگی انسان همواره در مواجهه با خطرات طبیعی در معرض تهدید قرار می گیرد، استفاده از خدمات بیمه ای باعث کاهش لطمات ناشی از این خطرات خواهد شد. 

وی با اشاره به این که آگاهی از مزایای بیمه در کشورهای مختلف با در نظر گرفتن ضریب نفوذ بیمه سنجیده می‏شود، گفت: ضریب نفوذ بیمه، مخارج و هزینه‏ هایی است که افراد جامعه نسبت به سطح درآمد کشور برای امور بیمه‏ ای می‏پردازند.

مدیر شعبه شهریار بیمه سرمد با بیان این که عوامل بسیاری از جمله متوسط درآمد سرانه و عوامل فرهنگی در ضریب نفوذ بیمه دخیل هستند، تصریح کرد: ضریب نفوذ بیمه در ایران 1/7 درصد است که در مقایسه با ضریب 1/5 در خاورمیانه در سطح مطلوب تری قرار دارد.

بهجت با تاکید بر ضرورت توجه و پیگیری نسبت به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور گفت: نسبت ضریب نفوذ بیمه های اموال به بیمه های اشخاص در کشور ما یک به ده است و توجه به بیمه های اشخاص می‏تواند در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور راهگشا باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: