کد خبر: ۴۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - 14 June 2015
مرحله نخست هتل دریایی ترنج تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
بانکداری ایرانی – سرویس گردشگری و مناطق آزاد ؛ رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به اینکه عملیات ساخت هتل دریایی ترنج با سرمایه گذاری بخش خصوصی از سال 91 آغاز شده است ، گفت: این هتل دریایی به صورت ویلایی روی آب و به شکل طرح ترنج ساخته شده است.

مسیح الله صفا خاطرنشان کرد: راه دسترسی به اتاق های این هتل با اسکله های چوبی است که این اتاق ها را به هم مرتبط می کند.

صفا با بیان اینکه این هتل دارای 102 اتاق و یک رستوران مجلل در وسط طرح ترنج است، تصریح کرد: مسیری که از خشکی به هتل متصل می شود از طریق اسکله شیشه ای خواهد بود که به طور قطع برای گردشگران بسیار جذاب است.

وی تصریح کرد: امیدواریم مدیریت این هتل با بکارگیری نیروهای کارآزموده بتواند خدمات مناسب و درخوری را به گردشگران ارائه دهد.

صفا با بیان اینکه هتل دریایی ترنج هم اکنون مراحل تجهیز را طی می کند، خاطرنشان کرد: هنوز تعداد ستاره های این هتل مشخص نشده است؛ درجه هتل در زمانی که به طور کامل هتل تجهیز شود با همکاری کارشناسان جامعه هتلدارن کیش اعلام می شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به حجم بالای ورود گردشگران به جزیره کیش باید با سرعت بیشتری برای ساخت زیرساخت های گردشگری اقدام شود.

رئیس جامعه هتلداران کیش با بیان اینکه هتل یکی از نیازهای اولیه ورود گردشگران است، تاکید کرد: ساخت هتل ها در جزیره با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال انجام است و هر سال شاهد افتتاح چند هتل هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: اواخر سال گذشته سه هتل پارمیدا، ایران و شایلی در جزیره کیش به بهره برداری رسید.

صفا با بیان اینکه هنوز میزان ستاره این هتلها از سوی جامعه هتلداران و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تایید نشده است، اعلام کرد: به گفته مالکان این هتل ها، هتل پارمیدا پنج ستاره، هتل ایران پنج ستاره و هتل شایلی سه ستاره است.

این مقام مسئول در جزیره کیش افزود: به زودی ستاره های این هتل ها با بازدید نهایی کارشناسان مشخص خواهد شد.

صفا تاکید کرد: با بهره برداری از این سه هتل در جزیره کیش تعداد واحدهای اقامتی فعال در این جزیره به 51 هتل رسیده است.

رئیس جامعه هتلداران کیش اظهار داشت: امیدواریم با کاهش بروکراسی های اداری و افزایش ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی بیش از پیش شاهد ساخت مکان اقامتی در کیش باشیم.

وی درباره برگزاری جشنواره تابستان کیش ،گفت: امسال همچون سالهای گذشته برگزاری جشنواره فقط به تابستان محدود نیست بلکه در طول سال انواع جشنواره های مختلف برگزار می شود.

صفا با اشاره به اینکه هم اکنون جشنواره آب نبات چوبی در جزیره کیش برپاست، خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره باعث شده است کودکانی که به این جزیره سفر می کنند خاطرات به یادماندی را از سفر خود به ارمغان برند و در طول سال شاهد اعلام انواع جشنواره های جذاب در جزیره خواهیم بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: