کد خبر: ۴۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - 19 June 2015
در راستای تبدیل کیش به قطب گردشگری با علاقه ویژه دریایی به زودی گردشگران لهستانی به این جزیره سفر می کنند.
مسیح الله صفا، رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به رکورد فعلی ورود گردشگران داخلی به جزیره کیش گفت: هر ساله در خرداد ماه به دلیل فصل امتحانات میزان اشغال هتلهای کیش کاهش می یابد.

وی افزود: اما انتظار داریم با شروع فصل تابستان و آغاز جشنواره های متعدد شاهد افزایش ورود گردشگران به جزیره باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته تنها شاهد برگزاری جشنواره تابستانی در کیش بودیم اما هم اکنون با مدیریت عالی رئیس سازمان منطقه آزاد کیش در سراسر سال انواع جشنواره ها برای جذب گردشگران برگزار می شود.

رئیس جامعه هتلداران کیش اذعان داشت: آمارها حاکی از آن است که گردشگری در جزیره کیش هر ساله از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است بنابراین امیدواریم امسال نیز شاهد افزایش ورود گردشگر به کیش باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست های فعلی سازمان منطقه آزاد کیش تبدیل این جزیره به قطب گردشگری با علاقه ویژه دریایی در منطقه و تبلیغ برای ورود گردشگران سایر کشورها به کیش است.

وی به افزایش ورود گردشگران خارجی به کیش اشاره کرد و گفت: طی سالهای اخیر هیچ زمانی به اندازه الان شاهد حضور گردشگران خارجی در کیش نبوده ایم.

رئیس جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: جذب گردشگران ترکیه از طریق راه اندازی خط هوایی مستقیم استامبول – کیش یکی از اقدامات موثر در راستای افزایش گردشگران خارجی به کیش در سال گذشته بوده است.

صفا یادآور شد: علاوه بر جذب گردشگران ترکیه، جذب گردشگران کشورهای همسایه از جمله افغانستان، پاکستان و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس نیز در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

وی به حضور سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه بین المللی گردشگری لهستان اشاره کرد و گفت: حضور در این نمایشگاه باعث شده تا زمینه ورود گردشگران لهستانی به کیش فراهم شود.

این مقام مسئول در جزیره کیش عنوان کرد: در این نمایشگاه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شام ایرانی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد تا بیش از پیش حاضران در نمایشگاه گردشگری لهستان را با فرهنگ ایرانی آشنا کنیم.

به گفته وی، با توافقات به عمل آمده با مسئولان گردشگری لهستان قرار است گردشگران لهستانی از طریق دبی و بدون اخذ ویزا وارد کیش شوند.

رئیس جامعه هتلدران کیش خاطرنشان کرد: پس از بازدید گردشگران از کیش شرایط سفر آنها به شهرهای شیراز، اصفهان ، کرمان و یزد نیز فراهم خواهد شد.

صفا متذکر شد: گردشگران خارجی با ورود به کشور و لمس امنیت کامل می توانند مبلغی شوند برای ورود سایر گردشگران به کشور تا به این ترتیب شاهد توسعه صنعت گردشگری کشور باشیم.
وی تاکید کرد: هم اکنون هتل های کیش با سایر هتل های دنیا از نظر میزان کیفیت خدمات برابری می کنند و از استانداردهای کامل برخوردارند.

این مقام مسئول در جزیره کیش گفت: بنابراین به جرات می توان گفت که جزیره کیش از پتانسیل های لازم و کافی برای حضور گردشگران سراسر دنیا برخوردار است که امیدواریم به زودی شاهد تحقق این امر مهم در صنعت گردشگری کشور باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: