کد خبر: ۴۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - 14 June 2015
بخش بیمه ای گروه پینگ آن فعالیت های جدی در زمینه ارائه و عرضه تخصصی انواع بیمه عمر را دنبال می کند و این بخش یکی از کانون های تمرکز اداره کنندگان بیمه پینگ آن به شمار می رود.
بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(بانک و بیمه)؛ حضور یک چینی در میان برترین کمپانی های بیمه ای جهان مورد چندان عجیبی نیست زیرا در دوران کنونی، چینی ها به لطف ثبات اقتصادی و شاخص بالای تولید اقتصاد خود در اکثر رده بندی های جهانی حضوری پررنگ دارند. از این رو برای آشنایی با یکی از بزرگترین کمپانی های بیمه جهان باید راهی کشور اژدها و شهر شنزن شویم.

هلدینگ پینگ آن  شرکت خدمات مالی است که در زمینه ارائه انواع خدمات بیمه، بانکداری، سرمایه گذاری و مشاوره فعالیت دارد. سابقه تاسیس این هلدینگ چینی به سال 1988 باز می گردد و هم اکنون با مجموع دارایی هایی بالغ بر 460 میلیارد دلار یکی از بزرگترین کمپانی های بیمه ای در چین و جهان است.

همانطور که عنوان شد دفتر مرکزی پینگ آن در برج تجارت جهانی پینگ آن در شهر شنزن واقع در استان گوانگ دونگ قرار دارد. سهام هلدینگ پینگ آن در بورسهای هنگ کنگ و شانگ های طرفدران زیادی دارد. پینگ آن در لیست فوربز 2000 سال 2014 در رده 62 قرار داشته است که این مساله حاکی از وسعت و گستردگی دامنه فعالیت های این مجموعه است.

گفتنی است میزان جمعیت کشور چین و نرخ قابل توجه رشد آن بستر بسیار مناسبی را برای فعالیت شرکت های بیمه ای در این کشور فراهم آورده است.

بخش بیمه ای گروه پینگ آن فعالیت های جدی در زمینه ارائه و عرضه تخصصی انواع بیمه عمر را دنبال می کند و این بخش یکی از کانون های تمرکز اداره کنندگان بیمه پینگ آن به شمار می رود. انواع بیمه های صنعتی، سرمایه، سلامت، اتومبیل، بازنشستگی و ... در گروه خدمات پینگ آن تعریف شده اند.
براساس اطلاعات منتشره در سال گذشته میلادی درآمد پینگ آن در سال مالی 2013 برابر با 69 میلیارد دلار بوده است که در همین بازه زمانی سود خالص شرکت برابر با 4.6 میلیارد دلار اعلام شده است.

از سهام داران اصلی پینگ آن می توان به گروه چاروئن پوکفادپ، بانک گلدمن ساکس، مورگان استنلی و اچ اس بی سی اشاره کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: