کد خبر: ۴۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - 10 June 2015
چهارمین نمایشگاه بین الملل فناوری و نوآوری INOTEX2015 با حضور شرکت های فعال مرکز بین المللی رشد قشم، از امروز و به مدت چهار روز در تهران برگزار شد.
این نمایشگاه به مدت چهار روز به همت پارك فناوری پرديس و با حمايت معاونت علمی و فناوی رياست جمهوری، مركز همكاری های فناوری و نوآوری و سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسيه در نمايشگاه بين المللی تهران برگزار می شود.

ین گزارش، مركز بين المللی رشد قشم با حضور شرکت های ايده بنيان، مسن انرژی، افق امن، پرتو ايمن، آرمان سبك سازان، دادئا گرين، پارس رايان سيستم، رايكا افزار، اعتماد گستر و موسسه انجمن علمي پژوهشي سلامت بدن و شركت های توانمند فناور از ٢٠ كشور دنيا و ٦٠ شركت از ايران در اين نمايشگاه، آخرين دستاوردها و نوآوری های فناورانه خود را در حوزه های IT، نفت، گاز، پتروشيمی، بيوتكنولوژی، فناوری نانو، انرژي تجديدپذير و ... به نمايش خواهند گذاشت.

هدف از برگزاری اين نمايشگاه، آشنايی مردم و متخصصين با فناوری و تكنيك های جديد در سطح جهانی، بالابردن سطح كمی و كيفی توليد و آشنا ساختن كشورهای مختلف با امكانات و استعدادهای ديگر كشورها می باشد.

مراسم افتتاحيه این نمایشگاه امروز با حضور شركتهای حاضر در نمايشگاه، سفرای كشورهای شركت كننده، مديران شركتهای عضو پارك ها و مراكز رشد و مسولين عالی رتبه معاون اول رييس جمهور، معاون علمی فناوری رييس جمهور، وزير علوم تحقيقات فناوری و ... برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: