کد خبر: ۴۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - 09 June 2015
دفتر مرکزی شرکت خدمات مالی ای آی ای (AIA) در قلب هنگ کنگ قرار دارد. این شرکت مالی در زمینه خدمات بیمه و مدیریت صندوق های سرمایه گذاری فعالیت دارد.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(بانک و بیمه)؛  برای آشنایی با یکی از بزرگترین شرکت های بیمه ای جهان سفری به شهر کسب و کار و تجارت هنگ کنگ خواهیم داشت. دفتر مرکزی شرکت خدمات مالی ای آی ای (AIA )   در قلب هنگ کنگ قرار دارد. این شرکت مالی در زمینه خدمات بیمه و مدیریت صندوق های سرمایه گذاری فعالیت دارد. ای آی ای به عنوان یک شرکت بیمه جهانی هم اکنون در کشورهایی چون تایوان، چین، نیوزلند، استرالیا، ژاپن، هند، مالزی، سریلانکا، ماکائو، تایلند، کره جنوبی، سنگاپور، فیلیپین، ویتنام فعالیت دارد.

ای آی ای در رده بندی فوربز2000 سال 2014 در جایگاه 164 لیست قرار داشت که نمایانگر اهمیت و جایگاه این کمپانی است. ریشه های تاسیس ای آی ای به سال 1919 و تلاش کورنلیوس وندر استار بازرگان جوان آمریکایی برای تاسیس یک دفتر بیمه در شهر شانگ های (چین) باز می گردد.

وی با جدیت فعالیت های خود را دنبال می کرد تا آنکه در سال 1945 مجبور به ترک چین و انتقال دفتر مرکزی خود به نیویورک شد. این بازرگان جوان در آمریکا فعالیت های خود را دنبال کرد .

 در سال 2010 سهام خود را در بورس مطرح هنگ کنگ ارائه کرد. حضور دوباره در قلب تپنده تجارت آسیا موجب افزایش فعالیت های این گروه مالی در کشورهای آسیایی شد.

ای آی ای برای مشتریان خود پیشنهادات ویژه ای دارد: امنیت و حفظ سرمایه، سرمایه گذاری، مزایای ویژه دوران بازنشستگی، خدمات درمانی، خدمات بیمه عمر و... این خدمات مخصوص مشتریان عادی می شود و برای تجار و بازگانان نیز طرح های بسیار ویژه ای را ارائه می دهد به نحوی که به عنوان یک مشاور قابل اطمینان طی تمام مراحل کسب و کار حضور آن ضروری می نماید.
بر اساس اطلاعات مربوط به برترین کمپانی های بیمه ای جهان در سال مالی 2013 میزان درآمدهای ای آی ای برابر با 34.6 میلیار د دلار بوده است. در همین بازه زمانی سود خالص شرکت برابر با 4.3 میلیارد دلار اعلام شده است.
 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: