کد خبر: ۴۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - 08 June 2015
مک لارن اتوموتیو یا همان مک لارن از تولید کننده های بزرگ خودرو های اسپرت بریتانیایی است و بیشتر توجهش را به تولید خودرو های شهری با تکنولوژی ماشین های مسابقه فرمول یک معطوف ساخته است که به همین دلیل در سال 1989 با نام مک لارن کارز بنیان گذاری شد.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛ مک لارن اتوموتیو یا همان مک لارن از تولید کننده های بزرگ خودرو های اسپرت بریتانیایی است و بیشتر توجهش را به تولید خودرو های شهری با تکنولوژی ماشین های مسابقه فرمول یک معطوف ساخته است که به همین دلیل در سال 1989 با نام مک لارن کارز بنیان گذاری شد. دفتر مرکزی این کمپانی در انگلستان واقع شده است و مدیر عامل آن ران دنیس است. پس از حماسه ای که اف 1 در سال 1998 آفرید، مک لارن خودرویی طراحی کرده با عنوان ام پی فور 12 سی که محصول امسال این کمپانی بوده و برای رقابت با خودرو هایی همچون فراری 458 و لامبورگینی هوراکان به میدان آمده است.

 ام پی فور 12 سی از یک موتور 3.8 لیتری، 8 سیلندری مجهز به توربوشارژر دوقلو تشکیل شده است که توانایی تولید 616 اسب بخار قدرت و 443 پوند فوت گشتاور را دارا است. برای این خودرو ی ویژه تنها 3.1 ثانیه طول می کشد تا سرعت آن از صفر به 60 مایل در ساعت برسد.

جنس اصلی تشکیل دهنده ی این خودرو از فیبر کربن است که وزنی برابر 3200 پوند را به آن داده است. پنل های بدنه نیز به دلیل استفاده از آلومینیوم سبک وزن هستند. سیستم هیدرولیک قدرتمند خودرو نیز یک سواری خوب را تضمین می کند. در ها هم به حالت عمودی باز و بسته می شوند که  زیبایی های این مک لارن را دو چندان می کند. روی کنسول جلو  یک صفحه نمایش 7 اینچی با قابلیت نمایش اطلاعات خودرو جای گرفته است. جالب است بدانید نامی که بر این خودرو گذاشته شده است یک نام بی معنی نیست برای مثال 12 به بالاترین درجه رتبه بندی داخلی خودرو های کمپانی و سی به ساختار فیبری کربن خودرو اشاره دارد. از امکانات دیگر این مک لارن می توان سیستم تشخیص مکان، بلندگو های قابل ارتقا، محیط داخلی چرم مرغوب، سیستم گرمایش اتومات صندلی ها و سیستم ایربگ کامل را نام برد.

در نهایت باید گفت این خودرو ی اسپرت زیبا با طراحی خاص آیرودینامیک توان رقابت با خودرو های مطرح دنیا را داشته و حس بی نظیری از راندن را به هر فردی القا خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: