کد خبر: ۴۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - 01 June 2015
پست بانک ایران با راه اندازی سامانه Core Banking در دفاتر ICT روستائی تمامی خدمات بانکی را به صورت لحظه ای(Online)در این مناطق به منظور رونق اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی ارائه می کند.
پست بانک ایران تأمین کننده خدمات مالی و بانکی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار بانکی برای توسعه کسب وکارها و فعالیت های اشتغال زائی است.

علی نعمتی عضو هیأت مدیره این بانک به همراه محمود شیردل مدیر امور شعب و مناطق و سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در نشست مشترک با مدیران ادارت کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استا‌ های سراسر کشور ضمن بیان مطلب فوق و تشریح عملکرد شایسته آن در شبکه بانکی کشور در راستای حضور در روستاها و مناطق کم برخوردار بانکی اظهارداشت: این بانک توانسته است با استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه وابسته به ویژه پست و مخابرات در روستاها و مناطق مرزی نسبت به راه‌اندازی دفاترخدمات بانکی جهت ارائه خدمات خرده بانکداری اقدام نماید که نیازمند حمایت دولت و مسئولان دستگا‌ه‌های اجرائی است.

وی افزود: پست بانک ایران با راه اندازی سامانه Core Banking در دفاتر ICT روستائی تمامی خدمات بانکی را به صورت لحظه ای(Online)در این مناطق به منظور رونق اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی ارائه می کند.

نعمتی همکاری شرکت پست را برای حضور باجه های این بانک در دفاتر پستی بعنوان ابزار حاکمیت و نماینده دولت در روستاها عنوان کرد و بیان داشت: وجود هردومجموعه درکنار هم نشان دهنده هم هدف مشخص و مقدسی برای خدمت رسانی به روستاییان و محرومان است.

همچنین در ادامه این نشست هریک از مدیران ادارات کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ها ضمن تشریح همکاری ها با مجموعه پست بانک ایران در سطح استان ها و ابراز رضایت از همکاری ها در ادامه درخواست‌ها و مشکلات مرتبط را اعلام کردند که طی آن شیردل توضیحات لازم را ارائه کرد.
گفتنی است: درپایان این نشست بر گسترش همکاری تأکید شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: