کد خبر: ۴۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - 01 June 2015
برای دست یابی به موفقیت در هر کسب و کاری لازم است از یک سری اصول حیاتی پیروی کنیم که قطعا ما را به هدف مورد نظر می رسانند.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمدزایی)؛ برای دست یابی به موفقیت در هر کسب و کاری لازم است از یک سری اصول حیاتی پیروی کنیم که قطعا ما را به هدف مورد نظر می رسانند. بدون شک یکی از مهم ترین و بنیادی ترین این اصول بهره بردن از کمک های مشاوری حرفه ای و خبره در حیطه ی کسب و کار است. در واقع حضور یک پشتیبان و راهنما بسیار می تواند شما را در طی مسیر یاری نماید.

متخصصان تخمین زده اند که بیش از 90 درصد از موفقیت های افراد در کسب و کار و حتی زندگی از وجود چنین افرادی در کنارشان منشا می گیرد. یک مشاور و رهبر حرفه ای با فراهم آوردن فضا ی مناسب، مهارت های ویژه و ابزار های کاربردی برای شما، شرایطی منطقی و متعادل را برای رسیدن به هدف به وجود می آورد. در واقع این تعامل بین مشاور و شخص از حصول نتیجه ی دلخواه بنا بر هدف فرد پشتیبانی خواهد کرد. البته شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در این صورت دیگر نمی توانید راه خودتان را بروید، باید بدانید این طور نیست و شما در عین حال که از تجربه های متخصص سود می برید خواهید توانست کسب و کارتان را به گونه ای که در ذهن دارید شخصی سازی کنید.

از دیگر فوایدی که یک مشاور کارآزموده دارد، کمک به شما برای اصلاح زاویه دیدتان به مسائل است، بدین وسیله راه های قوی تر و کارا تری را کشف خواهید کرد که بدون شک به موفقیت اقتصاد کسب و کارتان منجر خواهد شد. از منظری دیگر نیز این فرد به شما کمک خواهد کرد تا توانایی های شخصی خود را بهتر ببنید و از آن ها برای شخصی سازی کسب و کارتان به نحو موثر تری از قبل که به تنهایی این کار را می کرده اید استفاده کنید.

مواردی که حضور یک مشاور کسب و کار برای شما ضروری می شود:

1. روشن کردن اولویت ها

2. ارتقای کیفیت کسب و کار

3. دنبال کردن علایق در کسب و کار

4. بررسی نقاط ضعف و قدرت

5. سازمان دهی یک برنامه ی جامع

6. ایجاد تغییرات مثبت رفتاری و مدیریتی

7. دریافت پشتیبانی موثر

و در نهایت یکی از مهم ترین فاکتور هایی که می توان به آن اشاره نمود حفظ تعادل است. مدیریت یک کسب و کار، فرآیندی بسیار پر استرس است و هر چه حیطه ی کاری گسترده تر شود و موفق تر، با اینکه قدرت عمل شما بالا تر می رود به همان نسبت هم استرس ها بیشتر می شوند. نکته ی مهم عاری بودن از این استرس ها نیست بلکه توانایی مدیریت صحیح آن ها است که این مهم قطعا با حضور یک مشاور متخصص در کنار شما تحقق خواهد یافت.

برچسب ها: کسب و کار ، مشاوره ، موفقیت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: