کد خبر: ۴۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - 31 May 2015
افراد ثروتمند و یا افرادی که در مسیر دست یابی به ثروت قرار دارند از طرز تفکری خاص برخوردار هستند. آنها هستند که موفقیت خود را می سازند و بر مشکلات مسیرشان فائق می آیند.در ادامه به ارائه چندین دیدگاه با ارزش و مفید در این باره می پردازیم.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمدزایی)؛ افراد ثروتمند و یا افرادی که در مسیر دست یابی به ثروت قرار دارند از طرز تفکری خاص برخوردار هستند. آنها هستند که موفقیت خود را می سازند و بر مشکلات مسیرشان فائق می آیند.در ادامه به ارائه چندین دیدگاه با ارزش و مفید در این باره می پردازیم.

1. دیدگاه من نمی توانم این کار را انجام دهم در برابر چگونه انجامش بدهم؟

هر فردی بخواهد پول بیشتری به دست بیاورد قطعا فرصت آن را خواهد یافت. اما روش برخورد هر شخص در برابر موانع و مشکلات مشخص کننده میزان دست یابی به موفقیت است.ساده ترین و بدترین راه برای شکست تسلیم شدن بدون تلاش بوده و به طور حتم هر کدام از ما حداقل یک بار هم که شده جمله معروف "من نمی توانم" را به زبان آورده ایم، شاید گاهی اوقات درست باشد اما در بیشتر موارد بی اساس و غلط است.

افرادی که ثروتمند شده اند یا در راه رسیدن به آن هستند همیشه راهبردی تفکر می کنند. آنها زمانی که کاری را سخت می بینند یا نمی دانند چطور باید مشکلی را حل کنند به سراغ سوال هایی همچون "چطور می توانم انجامش بدهم" و "بقیه چگونه از پس آن بر می آیند" رفته و به سادگی تسلیم نمی شوند. آیا تفاوت را می بینید؟ اگر با ذهن و فکری روشن به مشکلات نگاه کنید جهانی از امکانات و راه حل ها پیش روی شما نمایان خواهد شد.

2. دیدگاه من نمی دانم در برابر چگونه می توانم بیاموزم؟

در دیدگاه افراد ثروتمند همه چیز تحت تاثیر چشم انداز و پاسخ خروجی نسبت به مسائل است اما لازم نیست شما حتما همه چیز را بدانید، به باهوش ترین و موفق ترین فرد اطرافتان فکر کنید آیا زمانی که وارد مسیر موفقیت شده همه چیز را می دانسته است؟ قطعا خیر، تنها استمرار ورزیده و از تلاش نا امید نگشته است. زمانی که می خواهید کار جدیدی را انجام دهید اما می گویید نمی دانم چطور انجامش دهم در واقع خودتان را به دانسته های حال محدود کرده اید بدین ترتیب هیچگاه چیز جدیدی به دست نمی آورید و بایستی تنها به داشته هایتان اکتفا کنید. در نتیجه بهترین سوال این است که چگونه می توانید بیاموزید، ممکن است با محدودیت هایی نیز رو به رو شوید اما با توانی که در شما برای انجام هر کاری ایجاد می گردد قطعا شوکه خواهید شد.

3. دیدگاه این کار بسیار سخت است در برابر چگونه می توانم آن را آسان تر کنم؟

جالب است بدانید آنچه که بیشتر از همه، کاری را دشوار می کند تفکرات انسانی است که شکست را پذیرفته است. همین تفکر توانسته هزاران نفر از مردم را در فقر نگه دارد.

ممکن از بار ها و بار ها برای رسیدن به هدف خود شکست بخورید حتی ممکن است نیاز به صرف هزینه ی بیشتر، منابع متفاوت تر و ایده های بهتر پیدا کنید. پس به یاد داشته باشید برای رسیدن به موفقیت باید خلاقانه تفکر کرد و راه را هموار نمود، به نیمه ی پر لیوان فکر کنید نه فقط مشکلات و سختی های کارتان.

نتیجه

تسلیم نشوید حتی در صورتی که تمام راه های ممکن را رفته باشید.تنها به فکر مسیر های بی دردسر نباشید، تجربه ثابت کرده است ریسک کردن های برنامه ریزی شده بیشتر مواقع منتهی به موفقیت شده اند. برای آن که به طریق مورد علاقه مان زندگی کنیم لازم است تفکرات را انتقال داده و ثروتمند فکر کنیم، رویاهایمان را بشناسیم و داستان موفقیت خود را خلق کنیم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: