
به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی ؛ چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی که از تاریخ ۲۷ اردیبهشت آغاز شده بود، پس از پنج ماه فعالیت مستمر و رقابتی فشرده، در تاریخ ۱۵ مهر به کار خود پایان داد. این دوره از جشنواره، با هدف تقویت سبد محصولات و افزایش کیفیت فروش، تمرکز ویژهای بر رشتههای کلیدی آتشسوزی، باربری و بیمههای زندگی داشت. استقبال از این رویداد در میان شبکه فروش سراسر کشور بینظیر بود؛ به طوری که بیش از ۹۰ درصد شبکه فروش در این رقابت بزرگ مشارکت فعال داشتند. نکته حائز اهمیت و متمایز در این دوره، معیارهای هدفمند ارزیابی عملکرد و رتبهبندی نمایندگان و شعب است که منحصراً بر اساس شاخصهای حیاتی “وصول حق بیمه” و ” نقد فروشی” انجام می شود .
این رویکرد نشاندهنده تعهد بیمه رازی به پایداری مالی و کیفیت درآمدزایی است. چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی، یک رویداد استراتژیک بود که طراحی آن بر مبنای اصول مدیریت عملکرد مبتنی بر نتیجه شکل گرفت.
توسعه پرتفوی تخصصی: افزایش سهم رشتههای آتشسوزی و باربری که از الزامات توسعه زیرساختی و تجاری کشور هستند.
تقویت نفوذ بیمههای زندگی: تمرکز بر توسعه بیمههای عمر و زندگی به عنوان ستون فقرات آتی صنعت بیمه.
بهبود سلامت مالی: سنجش واقعی عملکرد از طریق معیار وصول حق بیمه..
شایان ذکر است مراسم اختتامیه جشنواره نیز به زودی با حضور نمایندگان برتر و مدعوین گرامی برگزار خواهد شد