کد خبر: ۲۲۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۴ - 22 August 2025

بانک دی در کنار جامعه پزشکی؛ همکاری مشترک با بیمارستان خاتم‌الانبیاء کلید خورد

بانک دی در کنار جامعه پزشکی؛ همکاری مشترک با بیمارستان خاتم‌الانبیاء کلید خورد

 با دیدار برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، و هادی کاظمی، رییس بیمارستان خاتم‌الانبیاء، زمینه‌های انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو مجموعه بررسی شد.
به گزارش بانکداری ایرانی  به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، این نشست که در آستانه روز پزشک برگزار شد، فرصتی برای قدردانی از مقام جامعه پزشکی و همچنین آغاز گفت‌وگوهای راهبردی برای توسعه همکاری‌های مالی و خدماتی میان بانک دی و بیمارستان خاتم‌الانبیاء بود.

تأکید بر نقش جامعه پزشکی

برات کریمی در این دیدار با تبریک روز پزشک، پزشکان را «پرچمداران سلامت جامعه» خواند و گفت: «کادر درمان بیمارستان خاتم‌الانبیاء علاوه بر خدمات تخصصی در حوزه سلامت، جایگاهی ویژه نزد ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دارند. بانک دی با افتخار مأموریت خود را هم‌راستا با رسالت این بیمارستان، در خدمت‌رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران تعریف کرده است.»

هم‌افزایی مأموریت‌ها

مدیرعامل بانک دی، نقطه اشتراک مأموریت بانک و بیمارستان خاتم‌الانبیاء را خدمت‌رسانی به ایثارگران دانست و تصریح کرد: «این اشتراک می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های گسترده‌تر باشد تا کیفیت خدمات مالی و درمانی برای خانواده‌های ایثارگران ارتقا یابد.»

وی در ادامه با اشاره به تنوع سبد محصولات بانک دی و رویکرد این بانک در طراحی خدمات متناسب با اقشار مختلف افزود: «محصول پزشک‌یار یکی از طرح‌های ویژه بانک دی برای جامعه پزشکی است که می‌تواند بخشی از نیازهای مالی کادر درمان بیمارستان خاتم‌الانبیاء را برطرف کند. علاوه بر آن، بانک دی آماده است خدمات و محصولات اختصاصی متناسب با نیازهای این مجموعه طراحی و ارائه کند.»

نگاه رقابتی در عرصه همکاری‌ها

کریمی ضمن یادآوری همکاری‌های اخیر بانک دی با صنایع بزرگ کشور همچون پتروشیمی و فولاد تأکید کرد: «تفاهم با بیمارستان خاتم‌الانبیاء می‌تواند فصل تازه‌ای از نقش‌آفرینی بانک دی در حوزه سلامت باشد. هدف ما آن است که خدمات بانکی را با رویکردی تخصصی و متناسب با نیازهای کادر درمان ارائه کنیم تا این قشر ارزشمند بتواند بدون دغدغه به رسالت خود در حفظ سلامت جامعه ادامه دهد.»

نقش میز خدمت در ارتقای رضایتمندی

در حاشیه این دیدار، مدیرعامل بانک دی و هیأت همراه با حضور در میز خدمت بانک دی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفتند. کریمی در گفت‌وگو با همکاران این واحد گفت: «میزهای خدمت، بازوی اجرایی و در دسترس بانک دی در خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران هستند و توسعه این میزها در سراسر کشور از سیاست‌های اصلی بانک به شمار می‌رود. هدف ما افزایش رضایتمندی این عزیزان از طریق دسترسی آسان و شفاف به خدمات بانکی است.»

نظر شما