کد خبر: ۲۲۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۴ تير ۱۴۰۴ - 15 July 2025

بانكداری ویدیویی بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت

بانک ملت در مسیر حرکت به سوی بانکداری هوشمند، با ارائه خدمت بانکداری ویدیویی، تجربه جدیدی را در بانکداری غیرحضوری برای مشتریان رقم زده که با استقبال آنان از این خدمت فناورانه جدید رو به رو شده است.

 بانک ملت در مسیر حرکت به سوی بانکداری هوشمند، با ارائه خدمت بانکداری ویدیویی، تجربه جدیدی را در بانکداری غیرحضوری برای مشتریان رقم زده که با استقبال آنان از این خدمت فناورانه جدید رو به رو شده است.

 بررسی آمار عملکردی خدمت بانکداری ویدیویی بانک ملت نشان می دهد که تاکنون بیش از ۲۲.۰۰۰ تماس تصویری از سوی مشتریان برقرار شده و کارشناسان بانک پاسخگوی نیازهای آنها بوده اند و همچنین بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال حواله بانکی از این بستر انجام شده که نشان دهنده استقبال مشتریان از این خدمت نوآورانه است.

 خدمت بانکداری ویدیویی که هم اکنون از طریق سامانه مگابانک ملت در دسترس مشتریان حقیقی قرار دارد به زودی از طریق شعبه دیجیتال بانک ملت نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما