کد خبر: ۲۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ - 02 February 2025
بانکداری ایرانی گزارش می دهد؛
بیمه پاسارگاد با در اختیار داشتن سازمان فروش گسترده با بیش از 45 هزار نماینده فروش ایجاد دسترسی سریع و آسان به انواع خدمات بیمه در سراسر کشور در سال جاری 40 درصد رشد فروش داشته است.

بانکداری ایرانی- بیمه پاسارگاد با در اختیار داشتن سازمان فروش گسترده با بیش از 45 هزار نماینده فروش ایجاد دسترسی سریع و آسان به انواع خدمات بیمه در سراسر کشور اکنون نزدیک به 10 میلیون بیمه گزار عمر دارد و قطعاً با توجه به تغییر رویکردهایی که پس از شیوع بیماری کرونا در کسب و کارها رخ داد باید خدمات خود را متناسب با این دوران و با هدف روزآمدی و توانمند سازی سازمان فروش برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان تجهیز کند. این امر میسر نمی شود مگر با برگزاری جشنواره های انگیزشی برای انتقال دانش و تجربه، برنامه ای که بیمه پاسارگاد قدم در راه برگزاری آن گذاشته است.

معاون مدیر نظارت بر امور فنی سازمان فروش بیمه پاسارگاد، ابتدای امسال با توجه به تحولاتی که در بخش سازمان فروش شرکت رخ داده بود، تاکید کرده بود : «این اقدام در جهت ایجاد انگیزه مضاعف، ایجاد نوآوری و بروز رسانی دانش حرفه ای حس رقابت پذیری سالم و افزایش راندمان در سازمان فروش و افزایش ضریب نفوذ بیمه های عمر و تأمین آتیه در کشور اجرایی می شود و به نوعی جانی تازه پس از نه ماه تلاش در رگ های این سازمان گسترده دمیده خواهد شد تا شاهد افزایش بهره وری سازمان فروش در سه ماهه پایانی سال باشیم.»

بر همین اساس این شرکت برنامه‌های مختلفی را در این راستان پیش برده و توانسته وضعیت قابل قبولی را رقم بزند. چرا که در پایان دی ماه امسال این شرکت به رشد قابل توجه حق بیمه تولیدی ده ماهه خود را به رقم 151 هزارو 739 میلیارد ریال رسانده است. سال گذشته این شرکت 111 هزار میلیارد ریال حق بیمه ساخته بود بنابراین در سال جاری نزدیک به 40 درصد رشد را تجربه کرده است.
همچنین این سازمان فروش بیمه پاسارگاد تلاش کرده تا پورتفوی بدون ریسک و خاص بسازد تا کمترین ریسک را داشته باشد. به همین دلیل نسبت خسارت شرکت امسال به 36 درصد رسیده درحالی که پارسال حدود 40 درصد بود.

شرکت بیمه پاسارگاد از سازمان فروش گستردهای جهت عرضه محصولات و خدمات خود برخوردار است که ترکیب آن در پایان 9 ماهه سـال 1403 به شرح زیر است:
 - تعداد 94 شعبه عمومی و اختصاصی فعال در سطح کشور ؛
 - تعداد شاغلین در 72 شعبه عمومی و 22 شعبه اختصاصی اشخاص ، جمعاً 834 نفر؛
 - تعداد 2،980 نمایـنده عمومی و تعداد 44،599 نماینده فروش بیمه عمر در تهران و شهرستانها
 - اموزش نظری و عملی 1660 نفرساعت برای متقاضیان نمایندگی عمومی و ارتقای دانش فنی آنان
- آموزش نظری و عملی متقاضیان نمایندگی فروش بیمه‌های عمر در سطح 771 نفر ساعت
- همکاری تعداد 1،058 کارگزار حقیقی و حقوقی

شایان ذکر است که شرکت به منظور ساماندهی و آموزش امور مربوط به نمایندگان فروش بیمه‌های عمر اقدام به ایجاد تشکیلاتی تحت عنوان سازمان فروش بیمه‌های عمر و تأمین آتیه کرده که در سال 1398 اقدامات لازم را جهت انطباق ساختار سازمان مذکور با مفاد آیین‌نامه شماره 96 مصوب شورای عالی بیمه انجام داده که در پایان 9 ماهه سال 1403 تعداد 40 مدیر ارشد، 148 معاون مدیر ارشد، 574 مدیر توسعه و 3،419 مدیر فروش در این سازمان مشغول به فعالیت بوده‌اند.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: