کد خبر: ۲۲۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 21 October 2024
معافیت از سربازی پاداش دانش‌آموزان مدال‌آور در المپیک بحرین

بانکداری ایرانی-رییس فدراسیون دانش‌آموزی از معافیت خدمت سربازی و استخدام در دانشگاه فرهنگیان برای دانش‌آموزانی که بتوانند در المپیک بحرین روی سکو قرار بگیرند، خبر داد.

حسین بابویی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام کاروان ۱۱۰ نفری دانش‌آموزان در قالب ۱۲ تیم به المپیک بحرین، اظهار کرد: کاروان دانش آموزان در ۸ رشته ورزشی کشتی آزاد، فرنگی، تکواندو دختران و پسران، جودوی پسران، هندبال و تنیس دختران، پدل پسران، شطرنج دختران و پسران و شمشیربازی دختران و پسران روز چهارشنبه دوم آبان برای شرکت در این رقابت‌ها عازم بحرین می‌شوند و مسابقات از روز پنجشنبه سوم آبان آغاز و تا ۱۱ آبان ادامه خواهد داشت.

وی درباره پاداش دانش آموزان مدال آور در المپیک بحرین، گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش‌آموزان اعزامی که در رده سنی زیر ۱۸ سال قرار دارند در صورتی که بتوانند در بحرین به مدال طلا، نقره یا برنز دست پیدا کنند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند و می‌توانند در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند.

رییس فدراسیون دانش آموزی در پایان تاکید کرد: دانش آموزان مدال‌آور تنها می‌توانند در رشته تربیت بدنی در دانشگاه فرهنگیان بدون کنکور وارد شوند و ادامه تحصیل دهند.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: