کد خبر: ۲۲۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - 22 September 2024
وی افزود: تسهیلات پرداختی به 44 شرکت دانش بنیان نیز در مجموع 21 هزار و 482 میلیارد ریال بوده و به صنایع این استان از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه بیش از 3 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

دکتر خورسندیان به اتفاق هیأت همراه، روز چهارشنبه بیست و هشتم شهریورماه از تعدادی از طرح های صنعتی در استان البرز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این بازدیدها و در جمع صنعتگران و کارآفرینان استان البرز اظهار داشت: در استان البرز در سال های گذشته در مجموع 243 طرح صنعتی با تسهیلاتی بالغ بر 194 هزار میلیارد ریال از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است که شامل 54 طرح به بهره برداری رسیده، 10 طرح در حال اجرا و 179 طرح سرمایه در گردش می باشد.

وی افزود: تسهیلات پرداختی به 44 شرکت دانش بنیان نیز در مجموع 21 هزار و 482 میلیارد ریال بوده و به صنایع این استان از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه بیش از 3 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

دکتر خورسندیان با اشاره به لزوم بازنگری برنامه راهبردی ششم این بانک با توجه به تحولات و شرایط اقتصادی کشور و در راستای ارزش آفرینی و خدمت رسانی بهینه به مشتریان عنوان داشت: این برنامه پس از بازنگری و تصویب در مجمع عمومی بانک به تمامی واحدهای اجرایی ابلاغ گردید که بر اساس آن، بازآفرینی بانکداری توسعه‌ای و تبدیل شدن به بانکی پیشرو، چابک و اثرگذار در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این سفر، از طرح های صنعت غذایی نو آفرین، سامان صنعت اطلس، ایران اشبنت، خودرو سالار گستر و کدبانو ( دلپذیر ) بازدید کرد.

شركت صنعت غذایی نو آفرین در زمینه تولید مواد اولیه صنایع غذایی دیگر مانند نشاسته، گلوکز و خوراک دام فعالیت دارد و شركت سامان صنعت اطلس نیز تولید کننده انواع نان های حجیم و نیمه حجیم است.

شرکت ایران اشبنت توليد كننده فوم سقف داخلي خودرو با روش WET شامل سقف تزئيني و سانروف و سقف پانوراما خودروهاي توليدي شركت سايپا و ايران خودرو مي باشد.

در ادامه خودرو سالار گستر مورد بازدید قرار گرفت که به مونتاژ قفل خودرو، شيشه بالابر برقي، مجموعه برف پاك كن، مجموعه شيلنگ ترمز و سيستم قفل مركزي خودرو مبادرت دارد و دارای قرارداد با شركت سازه گستر سايپا و ساپکو جهت فروش محصولات تولیدی خود می باشد.

در پایان مدیرعامل و هیات همراه از شرکت کدبانو ( دلپذیر ) بازدید نمودند که انواع محصولات کترینگی و همچنین انواع کنسروجات، شورجات و چاشنی با برند دلپذیر تولید می کند و توانسته بازار مناسبي از محصولات غذايي را كسب نمايد.
گفتنی است، هدف مدیرعامل و هیات همراه وی از این بازدیدها، بررسی و اطلاع از روند فعالیت و پیشرفت واحدهای تولیدی و گفتگو و تبادل نظر با کارآفرینان و دست اندرکاران تولید استان به منظور رفع مشکلات و موانع آنان در جهت همکاری و مشارکت بیشتر آنان با بانک صنعت و معدن می باشد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: