کد خبر: ۲۱۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - 07 September 2024
اختصاصی بانکداری ایرانی ؛
بیمه پاسارگاد در سال 1400 یک استراتژی پنج ساله طراحی کرد و هر سال بر اساس همین استراتژی یک راهبرد خاص را در نظر می گیرد و هرساله توانسته تمام برنامه های این استراتژی پنج ساله را اجرایی کند.

بیمه پاسارگاد در سال 1400 یک استراتژی پنج ساله طراحی کرد و هر سال بر اساس همین استراتژی یک راهبرد خاص را در نظر می گیرد و هرساله توانسته تمام برنامه های این استراتژی پنج ساله را اجرایی کند.

به گزارش بانکداری ایرانی؛ بیمه پاسارگاد تمام این استراتژی ها و راهبردها را در صورت های مالی سال 1402 بیان کرده و نشان می دهد که در پیش برد راهبردها جدیت خاصی دارد و به تمام برنامه ریز های گذشته دست یافته و به اهداف مورد نظر رسیده است.

بر اساس این گزارش و ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﺎﻫﺪه روﻧﺪ اﻓﺰاﯾﺶ ﺣﻖ ﺑﯿﻤﻪ در ﺳﺎلﻫﺎي ﮔﺬﺷﺘﻪ و ﻋﻤﻠﮑﺮد واﻗﻌﯽ ﺳﺎل 1402و ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺣﻖ ﺑﯿﻤﻪ از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﻬﺮهﮔﯿﺮي از روشﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺎري ﻧﻈﯿﺮ ﺑﻬﺮهﻣﻨﺪي از ﺷﺒﮑﻪ ﮔﺴﺘﺮده ﻓﺮوش ﺑﯿﻤﻪﻫﺎي ﻋﻤﺮ در ﻋﺮﺿﻪ ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻣﺜﻞ ﺑﯿﻤﻪ ﺟﺎﻣﻊ ﻣﺠﺘﻤﻊﻫﺎي ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪﯾﺪ ﻧﻈﯿﺮ ﻃﺮح ﺑﯿﻤﻪ ﻧﺎﻣﻪ ﻋﻤﺮ و ﺗﺄﻣﯿﻦ آﺗﯿﻪ ﺑﺎ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ اﻧﺘﺨﺎب ﻣﺤﻞ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاري ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺗﻮﺳﻂ ﺑﯿﻤﻪﮔﺬار، ﻃﺮح ﺑﯿﻤﻪ ﻧﺎﻣﻪ ﻋﻤﺮ و ﺗﺄﻣﯿﻦ آﺗﯿﻪ ﺑﺎ آورده اوﻟﯿﻪ، ﻃﺮح ﺑﯿﻤﻪ ﻧﺎﻣﻪ ﻋﻤﺮ و ﺗﺄﻣﯿﻦ آﺗﯿﻪ ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ ﺑﺎزﻧﺸﺴﺘﮕﯽ و ﺑﯿﻤﻪﻧﺎﻣﻪ ﺟﺎﻣﻊ ﻣﺠﺘﻤﻊﻫﺎي ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ، ﺣﻖ ﺑﯿﻤﻪاي ﻣﻌﺎدل 808، 202ﻣﯿﻠﯿﺎرد رﯾﺎل ﺑﺮاي ﺳﺎل 1403 ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﯿﺎﻧﮕﺮ اﻓﺰاﯾﺶ 41 درﺻﺪي ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد واﻗﻌﯽ ﺳﺎل .

همچنین ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﭘﺎﺳﺎرﮔﺎد ﻫﻤﭽﻨﺎن ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺑﯿﻤﻪﻫﺎي زﻧﺪﮔﯽ را در دﺳﺘﻮر ﮐﺎر ﺧﻮد ﻗﺮار داده و ﺑﺮاي ﺗﺤﻘﻖ اﯾﻦ ﻫﺪف ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻓﺮوش و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن ﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻓﺮوش از ﻃﺮﯾﻖ اﺻﻼح و ﺑﻬﺒﻮد و ﺑﺮوزرﺳﺎﻧﯽ ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎ، ﺗﺴﺮﯾﻊ و ﺗﺴﻬﯿﻞ ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎي ﺻﺪور و اراﺋﻪ آﻣﻮزشﻫﺎي ﺗﺨﺼﺼﯽ و ﮐﺎرﺑﺮدي ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻓﺮوش را در دﺳﺘﻮر ﮐﺎر ﺧﻮد ﻗﺮار داده اﺳﺖ.

این شرکت استراتژیهای که برای سال جاری تدوین کرده است و در حال اجراست چرا که این برنامه ها ، بر اساس توان عملیاتی شرکت طراحی شده اند.

این استراتژی ها این گونه طراحی شده است که ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﭘﺎﺳﺎرﮔﺎد آﺧﺮﯾﻦ ﺳﻨﺪ راﻫﺒﺮدي ﺧﻮد را در ﺳﺎل 1400 ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ 5 ﺳﺎﻟﻪ ﭘﺎﺳﺎرﮔﺎد 1404 ﺗﺪوﯾﻦ ﻧﻤﻮده اﺳﺖ.دراﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪاﻫﺪاف ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎي راﻫﺒﺮدي ﺷﺮﮐﺖ در ﺑﺨﺶﻫﺎي ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺑﯿﻤﻪ ﮔﺮي، ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاري و ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه اﺳﺖ .

ﮐﻪ اﻫﻢ آنﻫﺎ ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از:
- اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻮﻟﯿﺪ از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻓﻌﻠﯽ و ﻋﺮﺿﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪﯾﺪ در ﺑﺎزار؛
-اﺳﺘﻔﺎده از ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﻮﻓﻖ ﺷﺒﮑﻪ ﻓﺮوش ﺑﯿﻤﻪﻫﺎي ﻋﻤﺮ وﺗﺎﻣﯿﻦ آﺗﯿﻪ در ﻓﺮوش ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺤﺼﻮﻻت؛
- ﮐﻨﺘﺮل ﺿﺮﯾﺐ ﺧﺴﺎرت و ﺗﺮوﯾﺞ روشﻫﺎي اﯾﻤﻨﯽ و ﭘﯿﺸﮕﯿﺮي از وﻗﻮع ﺧﺴﺎرت؛
-ﺑﺮرﺳﯽ و ﻃﺮاﺣﯽ روشﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ در اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﯿﻤﻪاي ﺑﻪ ﺑﯿﻤﻪﮔﺬاران در ﻓﺮوش ﺑﯿﻤﻪﻧﺎﻣﻪ، ﭘﺮداﺧﺖ ﺧﺴﺎرت و... ؛
-ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ زﻣﯿﻨﻪﻫﺎي ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاري ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﯾﺠﺎد ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺮاي ﺗﺄﻣﯿﻦ ﺗﻌﻬﺪات ﺷﺮﮐﺖ و ﺗﻨﻮع در
-ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاريﻫﺎ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﭘﺮﺗﻔﻮي ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاري؛
-اﺳﺘﻔﺎده از اﻣﮑﺎﻧﺎت ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاري ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮاي ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎي ﺑﯿﻤﻪاي؛
-ﮔﺴﺘﺮش ﺷﺒﮑﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽﻫﺎ اﻋﻢ از ﺣﻘﯿﻘﯽ و ﺣﻘﻮﻗﯽ و آﻣﻮزش ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن ﺷﺮﮐﺖ ﺟﻬﺖ اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ اﻃﻼعرﺳﺎﻧﯽ و اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻪ ﺑﯿﻤﻪﮔﺬاران؛
- ﺗﺪوﯾﻦ و اﺟﺮاي ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آﻣﻮزﺷﯽ ﻫﺪﻓﻤﻨﺪ ﺑﺮاي ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﻧﺴﺎﻧﯽ ﺷﺮﮐﺖ؛
- ﺑﺮﮔﺰاري دورهﻫﺎي آﻣﻮزﺷﯽ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺑﺮاي ﺷﺒﮑﻪ ﻓﺮوش؛
- ارﺗﻘﺎء و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار ﺟﺎﻣﻊ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺑﯿﻤﻪاي؛
-ﺗﮑﻤﯿﻞ زﯾﺮ ﺷﺎﺧﻪﻫﺎي ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻘﺮار ﮐﺎﻣﻞ آﯾﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺣﺎﮐﻤﯿﺖ ﺷﺮﮐﺘﯽ ﻣﺼﻮب ﺷﻮراي ﻋﺎﻟﯽ ﺑﯿﻤﻪ؛
- ارﺗﻘﺎ اﻣﻨﯿﺖ اﻃﻼﻋﺎت و دادهﻫﺎ؛
-ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﺠﻬﯿﺰ اﻣﻼك و ﺳﺎﺧﺘﻤﺎنﻫﺎي ﺷﺮﮐﺖ.
این استراتژی ها که برای پنج سال طراحی شده اند به بیمه پاسارگاد مسیری را نشان داده که توانسته به یکی از مهمترین شرکت بیمه گری ایران تبدیل شود.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: