کد خبر: ۲۱۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - 14 August 2024

امروز چهارشنبه 24 مردادماه 1403 همایش مدیران ستادی و شعب بیمه تجارت‌نو با حضور رئیس‌کل محترم بیمه مرکزی جناب آقای دکتر استادهاشمی، جناب آقای دکتر بنیادی معاون محترم طرح و توسعه بیمه مرکزی، جناب آقای مهندس پورکیانی دبیرکل محترم سندیکای بیمه‌گران ایران، جناب آقای دکتر زمردیان رئیس محترم هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو و جناب آقای دکتر رضوانی عضو هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت با موضوع “ارزیابی عملکرد و چشم‌انداز آینده” در حال برگزاری است.

 

تاکید رئیس‌کل بیمه مرکزی در نهادینه‌سازی مفاهیم بیمه‌ای 

در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، مولفه‌هایی نظیر پرداخت خسارت به موقع و منصفانه، ارائه محصولات متناسب با نیاز آحاد جامعه و تسهیل عملیات بیمه‌گری، نقش بی بدیلی ایفا می‌کند.

استادهاشمی همچنین با اشاره به عملکرد و تجربه بسیار خوب شرکت بیمه تجارت‌نو اشاره داشتند که انسجام بخشی و همدلی در صنعت بیمه دو عامل مهم برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی در شرکت‌های بیمه‌ای است. توصیه ایشان به شرکت‌های بیمه با این مضمون بود که: در نهادینه‌سازی مفاهیم بیمه‌ای در جامعه به گونه‌ای عمل کنیم که نام صنعت بیمه با واژه‌هایی نظیر اعتماد و آرامش، مترادف باشد.

 

دبیرکل محترم سندیکای بیمه‌گران ایران : اقدامات بسیار خوبی در شرکت بیمه تجارت‌نو در حال انجام است 

دبیرکل محترم سندیکای بیمه‌گران ایران در همایش سراسری مدیران بیمه تجارت‌نو در بیانات خود اظهار داشتند: مهمترین موضوعی که مدیران یک شرکت بیمه‌ای باید سرلوحه کار خود قرار دهند، رعایت اصول بنگاه‌داری است. در این راستا مدیران شرکت‌های بیمه‌ای باید به گونه‌ای عمل نمایند که منافع تمام ذینفعان از جمله مشتریان، کارکنان، نمایندگان و سهامداران تامین شود.

وی اظهار داشت؛ امیدواریم که با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت مبتنی بر منافع ذینفعان که در شرکت بیمه تجارت‌نو به وجود آمده است‌ بستر مناسبی برای توسعه این شرکت فراهم شود.

در ادامه ایشان افزودند: در سال‌ گذشته اقدامات بسیار خوبی در شرکت بیمه تجارت‌نو انجام شده و وضعیت شرکت با شیب بسیار خوبی رو به بهبود است و این امر جای قدردانی دارد.

 

اهمیت برنامه‌ریزی آینده پژوهانه در شرکت‌های بیمه

جناب آقای دکتر بنیادی معاون محترم طرح و توسعه بیمه مرکزی در سخنرانی خود در همایش مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو به اهمیت برنامه‌ریزی آینده پژوهانه در شرکت‌های بیمه و توجه به تخمین تکنیکال حق بیمه تولیدی در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شرکت‌های بیمه اشاره داشتند.

وی در ادامه ضمن مقایسه ضریب نفوذ بیمه طی ۵ سال اخیر و چالش‌های توسعه بازار و فروش در شرکت‌های بیمه اذعان داشتند که تعادل بین فعالت‌های بیمه‌گری، بازاریابی، قیمت‌گذاری منصفانه و سودآوری شرکت‌های بیمه چالش مهم پیش روی آن‌ها جهت رشد و بهبود مستمر این شرکت‌ها است.

 

طی ۴ سال در زمره شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ قرار می گیریم 

زمردیان در بیانات خود در همایش سراسری مدیران بیمه تجارت‌نو  گفت: با توجه به برنامه‌ریزی استراتژیک اخیر در شرکت بیمه تجارت‌نو، در خصوص پرداخت خسارت در حال حاضر به روز هستیم که این مهم حاصل همدلی و همگرایی ایجاد شده در شرکت است.

وی افزودند: در ارتباط با آینده بیمه تجارت‌نو اهداف نوینی را طرح‌ریزی کرده‌ایم که افزایش توان بیمه‌گری، ترکیب مناسب پرتفوی و پاسخ‌گویی به ذینفعان در سرلوحه اقدامات شرکت قرار دارند و پیش‌بینی ما این است که با برنامه‌ریزی مناسب پیش رو طی ۴ سال آینده در زمره شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ در کشور باشیم.

 

در این همایش از آخرین دستاوردها و خدمات جدید شرکت بیمه تجارت‌نو رونمایی شد.

 

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: