کد خبر: ۲۱۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - 17 August 2024
اختصاصی بانکداری ایرانی؛
پیش بیینی کارشناسان برای عملکرد شرکت بیمه دی برای سال 1403 کمی متفاوت است اما همه این پیش بینی ها نشان از رشدی نزدیک به 50 درصدی نسبت به سال 1402 دارد.

پیش بیینی کارشناسان برای عملکرد شرکت بیمه دی برای سال 1403 کمی متفاوت است اما همه این پیش بینی ها نشان از رشدی نزدیک به 50 درصدی نسبت به سال 1402 دارد. در مجموع این پیش بینی نشان از جذب بازارهای جدید با قراردادهای حقوقی و حقیقی و در نهایت سودآوری بالای شرکت باشد.

به گزارش بانکداری ایرانی،  بیمه دی در سال جاری با تمرکز بر نیروی انسانی و انتصاب و ارتقا کارکنان در شرکت بر اساس شایستگی و ترجیحا از درون سازمان، برگزاری کمیته و انتصابات و جذب کارکنان، بررسی و آسیب شناسی مرتبط با فرایند های منابع انسانی و در نهایت بهره وری در حوزه نیروی انسانی اقدامات مهمی را برای رشد و ارتقا شرکت انجام داده است. اما این همه اقدامات شرکت در ماه های اخیر برای پیشرفت شرکت نبوده است. بلکه این شرکت اخذ پو شش های اتکایی برای ریسک های پذیرفته شده در شرکت، توسعه فروش بیمه نامه های خرد در بستر دیجیتال، راه اندازی سامانه پرتال مشتریان اطلاع رسانی به مشتریان ، ایجاد سازمان فروش قوی ، ارائه خدمات بیمه ای مشترک با استارتاپ ها، ورود به بازار نفت ، ارائه خدمات بیمه ای به مرکز درمانی و تدو ین بیمه سالمندان را هم در دستور کار خود قرار داده و توانسته فضای مناسبی را رقم بزند.

 

بیمه دی در پایان امسال، معجزه جذب بازارهای جدید تا سودآوری فوق العاده


چندی پیش یکی از اعضای هیات مدیره شرکت پیش بینی کرده بود که رقم 270 هزار میلیارد ریال حق بیمه را در سال جاری تولید کند. این عضو هیات مدیره بیمه دی گفته بود : « امید می رود با این تلاش بی وقفه و انسجام و همدلی که بین تک تک اعضای خانواده بزرگ بیمه دی وجود دارد و با تمدید و انعقاد قراردادهای اخیر، فروش شرکت بیمه دی به فراتر از ۲۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برسد که طبیعتا رشد سودآوری بسیار خوبی برای شرکت پیش بینی می شود. علاوه بر این رشد سودآوری، در صورت تحقق وعده پیشین وزیر امور اقتصادی و دارایی و نیز حمایت ارکان حاکمیتی و نمایندگان مجلس از مصوبه تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت های بورسی و حمایت از بازار سرمايه، با توجه به تفاوت چشمگیر ارزش دفتری با ارزش روز املاک شرکت بیمه دی، افزایش ثروت بسیار خوبی برای سهامداران رقم خواهد خورد.»

پیش بینی کارشناسان نشان می دهد که این رقم در سال جاری تحقق خواهد شد و اگر با احتیاط و محافظه کاری به عملکرد شرکت در سه ماهه ابتدای سال نگاه کنیم و تنها بر اساس این عملکرد بررسی کنیم رسیدن به رقم 241 هزار میلیارد ریال برای پایان سال حتمی است و برای رسیدن به رقم 270 هزار میلیارد ریال این شرکت روی بیمه عمر و زندگی تمرکز خواهد کرد. در کنار بیمه عمر و زندگی قطعا بیمه درمان هم مورد توجه شرکت خواهد بود. با عقد قراردادهای جدید با مراکز درمانی و مشتریان حقوق و حقیقی می تواند به رقم 270 هزار میلیارد ریال برسد .

بیمه دی در پایان امسال، معجزه جذب بازارهای جدید تا سودآوری فوق العاده


اما با قراردادهای جدید درمانی که در دست اقدام است و احتمالا طی ماه های آتی محقق می شود همچنین تولید حق بیمه در رشته های دیگر احتمالا ارقام زیر محقق می شود .

بیمه دی در پایان امسال، معجزه جذب بازارهای جدید تا سودآوری فوق العاده


بر همین اساس پیش بینی می شود که سهم بازار بیمه دی در سال جاری رشد قابل توجهی پیدا کند  و علاوه بر این سودآوری شرکت کام سهامداران خود را شیرین کند.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: