کد خبر: ۲۱۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 07 July 2024
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اقدامی خداپسندانه، ۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به آسیب‌دیدگان از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت اختصاص داد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اقدامی خداپسندانه، ۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به آسیب‌دیدگان از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اقدامی انسان‌دوستانه و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به آسیب‌دیدگان آسیب‌دیدگان از آتش‌سوزی در منطقه امامزاده ابراهیم شفت اختصاص داد.

آیت‌الله «رسول فلاحتی گیلانی» امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان در بازدید از روستای امامزاده ابراهیم شفت با تقدیر از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کمک به آسیب‌دیدگان آتش‌سوزی، اظهار داشت: خدمات صادقانه و تسهیل‌گری در امور مردم، اجر زیادی نزد خدا دارد.

«محمدرضا نجفی‌شعاع» مدیر شعب بانک قرض‏الحسنه مهر ایران در استان گیلان نیز با تقدیر از مدیرعامل و هیأت مدیره بانک در تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی برای کمک به آسیب‌دیدگان آتش‌سوزی در منطقه امامزاده ابراهیم شفت، گفت: این بانک، بانکی مردمی با خاستگاه اجتماعی است.

نجفی‌شعاع با اشاره به اقدامات پیشین این بانک در قبال سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان در نقاط مختلف کشور، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در کنار مردم و در غم و شادی آن‌ها سهیم بوده و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، از هیچ تلاشی برای یاری رساندن به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی دریغ نخواهد کرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: