بيمه هاي مسئوليت از جمله رشته هاي بيمه اي است که بیمهگزار را در قبال خسارتهای ناشی از ادعای قانونی دیگران حمایت می نماید و با توجه به گسترش روزافزون ادعای خسارت از سوی دیگران بر علیه هر یک از افراد جامعه، ضرورت خرید انواع مختلف بیمههای مسئولیت امری انکارناپذیر است.
به گزارش بانکداری ایرانی، شرکت بیمه پارسیان با توانگری مالی سطح یک، که همواره پیشرو در ارایه خدمات نوین بیمه ای بوده، در راستای اهداف و تعهدات خود، تامین امنیت و آرامش مشتریان و ترویج فرهنگ بیمه، طرح جدیدی را با عنوان «طرح بیمه مسئولیت حرفه ای مدیران واحدهای اقامتی در قبال مراجعین و اشخاص ثالث(مسافرخانه، استراحتگاه ساحلی، خوابگاه دانشجویی، اقامتگاههای بوم گردی و خانه مسافر)» ارایه کرده است.
این محصول قابل توجه، فرصت مناسبی برای مدیران هتلها و اماکن اقامتی است تا با خرید بیمه مسئولیت مدیران هتلها و اماکن اقامتی و مسافران را در برابر حوادث احتمالی محافظت نمایند.
بیمه پارسیان که در سالهای اخیر توانسته با صدور بیمهنامههای مختلف و توسعهی کسبوکارش به عنوان یک شرکت بیمهی داخلی، جایگاه خود را در بین شرکت های بزرگ بیمه ای حفظ و ارتقا دهد، اکنون با ارایه بیمه مسئولیت حرفه ای مدیران واحدهای اقامتی در قبال مراجعین و اشخاص ثالث، برای حمایت از فعالان حوزه گردشگری و ایجاد محیطی ایمن برای مسافران در مدت اقامت در این اماکن، توانسته اطمینان خاطر را فراهم آورد.
در این طرح، اگر در هتلها و اماکن اقامتی، اصول ایمنی و حفاظتی رعایت شود، در صورت وقوع خسارت جانی(هزینههای پزشکی، غرامت فوت، نقص عضو) و خسارت مالی به مراجعه کنندگان(مسافران) در محل هتلها و اماکن اقامتی، خسارت آن جبران خواهد شد.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهرهمندی از مزایای این طرح میتوانند به وبسایت شرکت بیمه پارسیان به نشانیparsianinsurance.ir و یا به شعب و نمایندگیهای بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت به شماره 0218259 پاسخگوی تمامی سوالات بیمه ای مشتریان می باشد.