کد خبر: ۲۱۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 18 June 2024
طرح های جدید بیمه ای ؛
شرکت بیمه پارسیان تلاش می نماید تا با ارایه‌ی طرح‌های مختلف بیمه مسئولیت، در شرایط مختلف از بیمه گزارانش حمایت و خسارت‌های وارده را جبران نماید.

شرکت بیمه پارسیان تلاش می نماید تا با ارایه‌ی طرح‌های مختلف بیمه مسئولیت، در شرایط مختلف از بیمه گزارانش حمایت و خسارت‌های وارده را جبران نماید. یکی مهم‌ترین طرح‌های بیمه‌نامه‌ی مسئولیت پارسیان بيمه مسئوليت مدني دارندگان قایق های موتوري، پارویي، پدالي و جت اسکي در قبال استفاده كنندگان و اشخاص ثالث است .

به گزارش بانکداری ایرانی، در این بیمه‌نامه خسارت جانی ناشی از مسئولیت مدنی بیمه گزار اعم از فوت، نقص عضو و هزینه پزشکی در قبال استفاده کنندگان از قایق های موتوري، پارویي، پدالي و جت اسکي و بر اساس ظرفیت مورد بیمه تحت پوشش قرار می گیرند.

طرح مذکور برای دارندگان قایق های موتوري، پارویي، پدالي و جت اسکي در سراسر کشور با هدف حمایت از گردشگران، ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش های آبی تدوین شده و قابل بهره برداری می باشد و شامل مجموعه‌ای از پوشش‌های بیمه‌ای متنوع می‌باشد.

شرکت بیمه پارسیان با سابقه‌ای درخشان در صنعت بیمه کشور، همواره همراه بیمه گزاران خود بوده و با ارایه خدمات بیمه‌ای متنوع، آرامش خاطر را به آنان هدیه داده است.

بیمه‌گزاران، مشتریان و علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این طرح، به شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه و یا از طریق تماس با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره 8259-021 از جزییات بیشتر و شرایط استفاده از آن مطلع شوند.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: