کد خبر: ۲۱۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 01 June 2024
در ادامه سلسله نشست‌های ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی، با حضور سرپرست بانک و جمعی از مدیران و کارشناسان عملکرد حوزه اعتبارات بررسی شد.

سرپرست بانک دی با تأکید بر ضرورت رعایت دقیق مقررات و بخشنامه‌های اعتباری، تسهیل در فرایندهای ارائه خدمت به مشتریان در شعب را خواستار شد.

 در ادامه سلسله نشست‌های ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی، با حضور سرپرست بانک و جمعی از مدیران و کارشناسان عملکرد حوزه اعتبارات بررسی شد.

در این نشست علیرضا قیطاسی با بیان این که بانک دی در حوزه وصول مطالبات و جذب منابع در چهار سپرده اصلی عملکرد مطلوبی در نظام بانکی دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست اعتباری بانک، فرایند پرداخت تسهیلات باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر رعایت دقیق مقررات و بخشنامه‌های اعتباری و تسهیل فرایندها، از بازگشت منابع به بانک نیز مطمئن باشیم.

وی همچنین صفرشدن صف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و نیز عمل به تعهدات پرداخت تسهیلات خرید خودروی داخلی جانبازان با توجه به پرونده‌های تکمیل شده را از دستاوردهای بانک دی خواند و اظهار کرد: با توجه به رعایت بهداشت اعتباری ریسک اعطای تسهیلات در بانک طی دو سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

سرپرست بانک دی رسیدگی سریع به پرونده‌های موجود را نیز خواستار شد و تأکید کرد: رعایت چارچوب‌های قانونی باید با تکریم مشتری همراه باشد تا میزان رضایت مشتریان از بانک، بیش از پیش افزایش یابد.

در ادامه این جلسه، مدیران حوزه اعتبارات، شعب، طرح و برنامه و وصول مطالبات نیز با ارائه گزارش‌هایی از عملکرد این بخش‌ها، رهنمودهای لازم به منظور پیشبرد امور را دریافت کردند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: