کد خبر: ۲۱۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 21 April 2024
مدیرعامل در این ارتباط اظهار داشت: مدیریت اثربخش و مبتنی بر هدف‌ همراه با جلب رضایت بیمه‌گذاران و مشتریان، کنترل و ارزیابی صحیح ریسک در نقطه شروع بیمه‌نامه و در طی اجرای قرارداد، مدیریت خسارت‌ها، توانمندسازی بدنه کارشناسی شعب، اصلاح فرآیندها و چابکی در عملیات اجرایی از جمله مولفه هایی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیر عامل بیمه آسیا در سفر به اصفهان، با مسئولان سرپرستی، رؤسای شعب و کارکنان بیمه آسیا در این استان دیدار و گفت وگو کرد.


به گزارش  روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشست با مسئولان سرپرستی استان اصفهان، در سخنانی ضمن توصیف شرایط کلان صنعت بیمه، راهبردهای بیمه آسیا در سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های متنوع کسب و کار و رشته‌های بیمه‌ای را تشریح کرد.

مدیرعامل در این ارتباط اظهار داشت: مدیریت اثربخش و مبتنی بر هدف‌ همراه با جلب رضایت بیمه‌گذاران و مشتریان، کنترل و ارزیابی صحیح ریسک در نقطه شروع بیمه‌نامه و در طی اجرای قرارداد، مدیریت خسارت‌ها، توانمندسازی بدنه کارشناسی شعب، اصلاح فرآیندها و چابکی در عملیات اجرایی از جمله مولفه هایی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی رشد پرتفوی همراه با افزایش حاشیه سود را به عنوان راهبرد ارتقای پایداری و استمرار خدمات با کیفیت به مردم و مشتریان توصیف کرد.

بنابر این گزارش، نایب رییس هیات مدیره در ارتباط با تقویت شبکه فروش شرکت، بر ایجاد هسته‌های تخصصی بیمه‌ای و هدایت نمایندگان براساس توانمندی‌ها و علائق شان به هر هسته تخصصی و همچنین بر تقدیر از نمایندگان برتر هر یک از رشته‌های بیمه‌ای تاکید نمود و همچنین یادآور شد، همکارانی که خدمات شاخص در زمینه کنترل خسارت و کشف پرونده های جعلی انجام داده‌اند، باید به طور شایسته مورد تشویق قرار گیرند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: