کد خبر: ۲۱۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - 26 February 2024

 بانکداری ایرانی-فرمانده کل انتظامی گفت: ما در مجموعه فراجا تلاش داریم و می‌خواهیم که پدیده شوم "شوتی‌گری" را با همان اختیاراتی که داریم که البته کم هم نیست، از بین ببریم.

به گزارش تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در همایش رؤسای پلیس امنیت اقتصادی فراجا اظهار کرد: در حوزه خودروهای شوتی اقدامات خیلی خوبی انجام شده است اما این اقدامات باید ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به نامه‌ای که در ماه‌های گذشته به شورای عالی امنیت در خصوص برخورد با خودروهای شوتی نوشته و ارسال کرده بود، گفت: البته ما همواره از شورای عالی امنیت در رابطه با خودروهای شوتی مطالبه کرده و می‌کنیم.

رادان بیان کرد: در سال 1402 متاسفانه 500 نفر از مردم ما براساس حادثه‌آفرینی‌های خودروهای شوتی در امور راهنمایی و رانندگی جان باختند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: تعدادی از ماموران پلیس توسط خودروهای شوتی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه با نظارت‌ها تلاش کردیم تا تردد این حجم از خودروهای شوتی را کاهش دهیم، گفت: سال آینده هم با شدت بیشتری با تردد خودروهای شوتی برخورد انجام خواهد شد.

رادان اضافه کرد: ما در مجموعه فراجا تلاش داریم و می خواهیم که پدیده شوم "شوتی‌گری" را با همان اختیاراتی که داریم که البته کم هم نیست از بین ببریم.

برچسب ها: شوتی گری ، فراجا ، تصادف
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: