کد خبر: ۲۱۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - 06 February 2024
بانکداری ایرانی گزارش می دهد؛
بر اساس تحلیل داده های مالی شرکت بیمه آسیا، اقدامات شرکت در رشد عملکردی گویای آن است که این شرکت در حال رشد مداوم عملکردی است.

بیمه آسیا همچنان یکه تاز میدان بیمه گری خصوصی ایران

بیمه آسیا در حال تغییرات اساسی است . این شرکت که بزرگترین بیمه گر خصوصی ایران است، همچنان تلاش دارد این پیشتازی را با دیگر رقبای بخش خصوصی حفظ کند و هر روز خود را به تنها شرکت دولتی بیمه گری ایران نزدیک تر کند. در کنار این رقابت درون صنعتی در بین هزاران شرکت ایرانی هم رتبه قابل توجهی دارد و بسیار مطلوبی دارد.

به گزارش  بانکداری ایرانی، بیمه آسیا که امسال کسب رتبه اول شرکت های بیمه خصوصی گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را به خود اختصاص داده توانسته جایگاه 52 ام را در میان یکصد شرکت برتر ایران هم کسب کند و همین مساله گویای داشتن محیطی پویا و سرشار از نشاط و نوید بخش برای افزایش شوق و شور در کالبد خانواده بزرگ بیمه آسیا است که هر روز موفقیت های بیشتری را برای این شرکت کسب می کند.


بر اساس این گزارش و بر اساس تحلیل داده های مالی شرکت بیمه آسیا، اقدامات شرکت در رشد عملکردی گویای آن است که این شرکت در حال رشد مداوم عملکردی است. حق بیمه تولیدی که در10 ماهه منتهی به 30 دی ماه سال 1399 تنها 40 درصد رشد داشته الان به رشد 53 درصدی رسیده است که گویای موفق بودن برنامه های شرکت در ارایه محصولات نوین و خدمات بیمه گری مناسب با بازار است.

 

بیمه آسیا همچنان یکه تاز میران بیمه گری خصوصی ایران

 

سهم بیمه شخص ثالث هم در سالهای اخیر به مرور کمتر شده و به بیمه های تخصصی تری مانند بیمه باربری، بیمه بدنه خودرو و مسئولیت و بیمه عمر و زندگی اختصاص پیدا کرده است.

 

بیمه آسیا همچنان یکه تاز میران بیمه گری خصوصی ایران


از طرف دیگر بیمه آسیا برنامه افزایش سرمایه 13 درصدی خود را عملیاتی کرده و سرمایه خودر از 31 هزار میلیارد ریال به 35هزار میلیارد ریال افزایش می دهد

 

بیمه آسیا همچنان یکه تاز میران بیمه گری خصوصی ایران


درآمدهای بیمه آسیا در صورت های مالی آذر 1402 نشان می دهد که رشدی بالایی داشته است.درآمد سرمایه گذاری از محل منابع بیمه با رشدی 97 درصدی به 18 هزار و 345 میلیارد ریال رسید.درآمدهای بیمه گری با رشدی 60 درصدی به 165 هزار و 203 میلیارد ریال رسید که رقم قابل توجهی نسبت به دوره های قبل و شرکت هی دیگر است.راز این موفقیت شرکت بیمه آسیا در شبکه فروش و برنامه ریزی های این شرکت در حوزه فروش است. چنانکهه در چند روز گذشته مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به شبکه فروش موفق این شرکت گفته بود که کسب رتبه یک بیمه آسیا در جمع صد شرکت برتر ایران در حوزه بیمه، به این دلیل بوده که کارکنان و شبکه فروش توانمندی در این شرکت حضور دارند و با هم هماهنگ هستند. او از همکاران خود خواسته بود که در بحث بازاریابی هدفمند تلاش کنند و بر اساس همین استراتژی در آینده نزدیک شاهد موفقیت های بیشتر این شرکت خواهیم بود.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: