کد خبر: ۲۱۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - 06 January 2024

بانکداری ایرانی-سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران و برف و رعدوبرق در ۱۹ استان از کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شرقی کشور طی دوشنبه و سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش  تسنیم، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اردبیل،‌گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی مناطق آذربایجان غربی،‌آذربایجان شرقی، کردستان،‌کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین،‌ البرز، قم،‌ تهران، سمنان،‌خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و برف و کولاک پیش‌بینی شده است. بیشترین بارش امروز برای اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر است.

فردا یکشنبه در مناطقی از خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان بارش روی می‌دهد و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است.

چهارشنبه در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز در برخی مناطق جنوب شرق، نوار شرقی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، فردا در برخی مناطق واقع در شرق و جنوب شرق و روز چهارشنبه در برخی مناطق غرب، شمال شرق واستان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک روی می‌دهد.

فردا دما در نیمه شرقی کشور 5 تا 8 درجه کاهش می‌یابد. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نیمه شرقی کشور دما 5 تا 8 درجه افزایش می یابد. همچنین امروز خلیج‌فارس و دریای خزر، فردا خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای خزر و دوشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: